کد خبر: 12054 - تاریخ: شنبه، 17 نوامبر 2012 - 11:34

پیشنهاد بی شرمانه تهیه کننده فیلم «یک خانواده محترم»

«ما مي توانيم دو نسخه از فيلم يك خانواده محترم تدوين كنيم. يك نسخه كه با خيال راحت بتوانيد در داخل ايران نمايش دهيد و يك نسخه هم براي نمايش در خارج از كشور»!

تهيه كننده فيلم موهن و غيراخلاقي «يك خانواده محترم» بمنظور گريز از پيامدهاي داخلي اين فيلم، پيشنهاد عجيبي به سيما فيلم داده است.
به گزارش خوبان به نقل از كيهان، محمد آفريده كه به همراه كارگردان فيلم-مسعود بخشي- فيلم نامه مصوب سيما فيلم را با تغيير و تبديل جلوي دوربين برده اند، خطاب به سيمافيلم گفته است: «ما مي توانيم دو نسخه از فيلم يك خانواده محترم تدوين كنيم. يك نسخه كه با خيال راحت بتوانيد در داخل ايران نمايش دهيد و يك نسخه هم براي نمايش در خارج از كشور»!

شنيده هاي موثق حاكي است كه با وجود اصرار سيمافيلم، تهيه كننده فيلم حاضر نيست نام سيمافيلم را از تيتراژ فيلم ياد شده حذف كند. آفريده، همچنين در تلاش است با نمايش نسخه اي تعديل شده از فيلم مذكور، نظر مثبت برخي از اهالي سينما و منتقدين را جلب كند. جالب اينكه همين نسخه تعديل شده نيز همچنان حاوي صحنه هاي زشت و توهين آميز نسبت به ساحت ارزشها و ملت ايران و نيز جعل و تحريف فرمايشات امام خميني(ره) است.

جاي پرسش است كه نخست؛ با وجود رد صلاحيت بخشي براي كارگرداني فيلم نامه مصوب سيمافيلم، چه كسي يا كساني، صلاحيت اين فرد را با سوابق روشن و غيرقابل انكار، تاييد كرده بودند!

و دوم اينكه، چرا محمد آفريده به دليل خيانت در امانت و اتلاف بيت المال و دخالت در اهانت و توهين به ارزشها و حضرت امام خميني(ره)، رزمندگان اسلام و ملت ايران، هدف تعقيب قانوني قرار نمي گيرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads