کد خبر: 120251 - تاریخ: شنبه، 24 سپتامبر 2016 - 22:30

رئیس آموزش و پرورش خمام خبر داد:

تجهیز 95 درصد از مدارس خمام به سیستم گرمایشی استاندارد/ 7 مدرسه در تابستان مرمت و بازسازی شد

کنعانی از تجهیز 95 درصد مدارس بخش خمام به سیستم گرمایشی استاندارد خبر داد و افزود: تنها سه مدرسه دهخدا، شهید حسن ضمیری و شهید منعم به خاطر ساخت فضای آموزشی تازه به این سیستم مجهز نمی باشند.

به گزارش خوبان: به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96-95، به سراغ محمود کنعانی رئیس آموزش و پرورش خمام رفتیم. با ما همراه باشید.

رئیس آموزش و پرورش خمام در ابتدا با اشاره به برگزاری جشن شکوفه ها و جشن جوانه ها در خمام گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید پیش بازگشایی مدارس را داشتیم که در دبیرستان دخترانه 22 بهمن برگزار شد.

وی افزود: جشن غنچه ها برای پیش دبستانی ها و جشن شکوفه ها برای پایه اول دبستان در روز چهار شنبه 31 شهریور در دبستان شهید محمود صادقی خمام برای هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر راس ساعت 8 صبح برگزار شد.

همچنین در همین روز جشن جوانه ها برای دانش آموزان ورودی پایه هفتم در دبیرستان 22 بهمن چوکام برگزار شد.

وی ادامه داد: امروز هم زنگ مهر در مدرسه جدید الاحداث 6 کلاسه امام سجاد (ع) گورابجیر صحرا که در کمتر از یک سال تخریب و بازسازی شد، نواخته شد.

 

130

 

رئیس آموزش و پرورش خمام با اشاره به مشکلاتی که همه ساله در آغاز سال تحصیلی دست به گریبان آموزش و پرورش هست گفت: هر سال  در این ایام دچار مشکلاتی از قبیل ناهماهنگی نیرو انسانی، توزیع کتاب، تجهیز مدارس و انتصاب مدیران بودیم. اما خوشبختانه در چند سال اخیر با اجرای پروژه ی مهر توانستیم مشکلات را حل کنیم.

کنعانی ضمن مهم برشمردن پروژه مهر افزود: در پروژه ی مهر مجموعه ای از فعالیت های شاخصی که قرار است برای سال تحصیلی جدید انجام گیرد به صورت کار گروهی برنامه ریزی می شود.

رئیس آموزش و پرورش خمام اضافه کرد: برنامه ریزی برای پروژه ی مهر از اسفند ماه سال گذشته آغاز و در بازه زمانی 15 تیر تا 15 مهر این پروژه اجرایی شد که هم اکنون نیز در حال اجراست.

وی در ادامه به توزیع کتاب های درسی اشاره نمود و گفت: امسال کتب مقطع ابتدایی، متوسطه دوم، فنی و حرفه ای و کار و دانش به صورت اینترنتی توزیع می شود و دانش آموزان مقطع متوسطه اول از کتاب فروشی های مجاز در سطح شهر کتب تحصیلی خود را تهیه می کنند.

کنعانی تشکیل کارگروه برای ساماندهی سرویس مدارس را از دیگر اقدامات انجام شده در طی این مدت برشمرد و یادآور شد: کارگروهی برای سرویس حمل و نقل دانش آموزان تشکیل شده و سه نماینده نیز از شهرداری مجوز اخذ کرده اند تا مانند سال های گذشته مشکل نداشته باشیم.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اجرای طرح هجرت 3 در تابستان امسال گفت: در طرح هجرت 3 که شامل مرمت و بازسازی مدارس است با کمک بسیج دانش آموزی 7 مدرسه را مرمت و باز سازی کردیم.

کنعانی اضافه کرد:خوشبختانه بیش از 95 درصد مدارس بخش خمام مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد هستند و فقط سه مدرسه دهخدا، شهید حسن ضمیری و مدرسه شهید منعم به خاطر ساختن فضای آموزشی تازه به این سیستم مجهز نمی باشند.

محمود کنعانی در پایان به روند اجرای پروژهای عمرانی در خمام اشاره نمود و گفت: جلسات مختلفی برای مدیران و مشاوران برگزارشده تا بتوانند از ظرفیت های دانش آموزان بیشتر و بهتر استفاده کنند. همچنین با پیگیری های صورت گرفته، قرار بر این شد تا مدرسه پاسداران (استقلال) مجدد وارد مناقصه شده و از سال تحصیلی جدید شروع به فعالیت نماید. همچنین مدرسه دهخدا و مدرسه ابتدایی حسن ضمیری در روستای فشتکه در آینده ای نزدیک تخریب و بازسازی شود.

انتهای پیام/09


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads