کد خبر: 119886 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 سپتامبر 2016 - 11:17

با همت بسیج دانش آموزی/

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی_اسلامی در خشکبیجار

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی_اسلامی در خشکبیجار با همت بسیج دانش آموزی این بخش برپا شد است.

به گزارشخوبان: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی_اسلامی در خشکبیجار با همت بسیج دانش آموزی این بخش برپا شده، محصولاتی از انواع برندهای ایرانی عرضه شده است.

برادر سجاد رستمی سرپرست بسیج دانش آموزی خشکبیجار در خصوص اهداف برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید بسیاری از مردم برای تهیه لوازم التحریر موردنیاز فرزندانشان رو به فروشگاه های عرصه محصولات لوازم التحریری می آورند اما با توجه به اینکه دشمن در راستای رسیدن به اهداف خود که از جمله آنها تهاجم فرهنگی است به این سمت هم نفوذ کرده است. لذا یکی اهداف این نمایشگاه این است با عرضه محصولات فرهنگی اسلامی توانسته باشیم گامی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی خود برداشته و هم توانسته باشیم با توجه به منویات رهبری در خصوص کمک به تولید ملی، حرکتی را نیز انجام داده باشیم.

وی همچنین از نمایشگاه عفاف حجاب در کنار این نمایشگاه خبرداد و گفت: در راستا و با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ایرانی اسلامی ، غرفه های عرضه پوشاک اسلامی نیز برپا شده است.

این مسئول در پایان به خبرنگار ما گفت: از علاقمندان دعوت می شود تا در این نمایشگاه جنب حوزه بسیج امام صادق (ع) خشکبیجار که مدت 10 روز برپا است حضور بهم رساند تا از تولید ملی و فرهنگ ایرانی اسلامی حمایت شود.

 

121jpg

 

انتهای پیام/455


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads