کد خبر: 119584 - تاریخ: جمعه، 16 سپتامبر 2016 - 23:01

نماینده ولی فقیه در گیلان؛

امروز به برکت خون شهدا کسی نمی تواند به ایران نگاه متجاوزانه داشته باشد

آیت الله قربانی: اگر امروز کسی نمی تواند به خاک ایران اسلامی چپ نگاه کند به یاد دلاوری های آنان و آمادگی فززندان انقلاب اعم است.

به گزارش خوبان:آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و عضو خبرگان رهبری عصر امروز در یادواره ۱۳۲ شهید والمقام بخش خشکبیجار و دو شهید گمنام در مسجد جامع این بخش اظهار کرد:شهدا برای کشور عزت آفریدند .

وی با اشاره به اینکه شهدا زنده اند و باید قبور آنان را تکریم نمود افزود:اگر خون شهدا نبود دشمنان آب و خاک کشور را تصرف میکردند ولی آنان سینه سپر کرده و برای ملت عزت آفرین شدند.

آیت االه قربانی گفت:پست ها برای ما یک مقام نیست ، یک مسئولیت است.بنده در هفته دولت سه روز به دیلمان رفتم . آنجا مردم محروم بسیاری دارد اما مسئولین کمتر به آن ها سر می زنند. با آقای استاندار هم در این باره صحبت کردم ، همراه با مسئولین رفتیم و حرف های مردم را از نزدیک شنیدیم، مردم ما آنقدر بزرگوارند که همین حضور ما در کنار آن ها هم کفایت می کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان شهدای نظام را مایه مباهات و آبروی جمهوری اسلامی دانستند و گفتند:اگر امروز کسی نمی تواند به خاک ایران اسلامی چپ نگاه کند به یاد دلاوری های آنان و آمادگی فززندان انقلاب اعم است.

آیت الله قربانی در خصوص جایگاه شهیدان اشاره کرد و گفت: فکر نکنید شهدا از کنار ما رفته اند، شهید شدند و تمام شدند، این طور نیست، ما باید از شهدا گدایی کنیم و از آنها کمک بگیریم و فکر نکنیم آنها مرده اند بلکه آنها زنده اند یعنی نام نیک آنها بر جای مانده؛ این حیات واقعی است شهدا زنده اند پیش خدای خود هستند و روزی میخورند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان اذعان داشت: امروز خانواده آیت الله شهید مطهری مهمان من بودند. ما در گذشته با هم رفت و آمد داشتیم زمانی که بنده پنج سال حق منبر رفتن و نماز جمائت خواندن در مساجد را نداشتم شهید مطهری ماهیانه به من کمک میکردند تا خانواده خود را اداره کنم . شهید مطهری شرح نهج البلاغه موضوعی را به من مرحمت کردند تا بنویسم. مشوق من برای گرایش به نهج البلاغه ایشان بود.

انتهای پیام/ص

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads