کد خبر: 119580 - تاریخ: جمعه، 16 سپتامبر 2016 - 20:47

دربی ۸۳ برنده نداشت/ بازگشت به دوران صفر – صفر و بازی‌های کسل کننده

هشتادوسومین دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خوبان ،دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که هشتاد و سومین مصاف دو تیم در تاریخ بود، از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با تساوی صفر – صفر خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، فرهاد ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، هرایر مگویان، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی،خسرو حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی.

قضاوت این بازی که طبق گفته بلندگوی ورزشگاه حضور 75 هزار نفر تماشاگر آن بودند، به عهده علیرضا فغانی بود و رضا سخندان و محمدرضا منصوری این داور را کمک کردند.

نیمه اول
دقیقه یک:
پرسپولیسی‌ها خیلی زود کارهای هجومی خود را آغاز کردند که برنامه آنها به محسن مسلمان ختم شد و این بازیکن از سمت چپ ارسال خطرناکی را روی دروازه مهدی رحمتی داشت. البته بازیکنان پرسپولیس نتوانستند از این ارسال استفاده‌ای کنند که در برگشت کمال کامیابی‌نیا شوتی را روانه دروازه استقلال کرد که توپ در میانه میدان دفع شد و در نهایت توسط مگویان به اوت فرستاده شد.

دقیقه 8: خطایی که فغانی به روی فرشید اسماعیلی گرفته بود، موقعیتی خوب برای استقلالی‌ها ایجاد کرد تا شانس خود را از روی ضربه ایستگاهی امتحان کنند. ضربه کاوه رضایی به سمت دروازه پرسپولیس خطرناک بود که با واکنش بیرانوند دفع شد.

دقیقه 10: ارسال استقلالی‌ها از سمت چپ با خروج بیرانوند همراه شد و این دروازه‌بان توپ استقلالی‌ها را دفع کرد تا خطری دروازه‌اش را تهدید نکند. البته برخورد او با فرشید اسماعیلی باعث توقف بازی هم شد تا به وضعیت بازیکن استقلال رسیدگی شود.

دقیقه 12: امید ابراهیمی به دلیل خطای شدیدی که روی فرشاد احمدزاده انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 17: ارسال خطرناک امید ابراهیمی روی دروازه پرسپولیس در آستانه رسیدن به اسماعیلی بود که بیرانوند با خروج خوب خود توپ را از روی سر هافبک استقلال مهار کرد.

دقیقه 19: کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس درون محوطه جریمه استقلال در موقعیت مناسبی به مهدی طارمی رسید که این بازیکن هم شوت سر ضربی به سمت دروازه رحمتی شلیک کرد، اما مجید حسینی خود را مقابل توپ قرار داد تا مانع باز شدن دروازه شود.

دقیقه 21: علی علیپور پس از سرنگون شدن روی زمین توسط مجید حسینی به داور مسابقه اعتراض کرد که چرا خطا روی او اعلام نشده است و به همین دلیل از فغانی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 25: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه استقلال توسط فرشید باقری متوقت شد تا موقعیت خوبی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد شود. محسن مسلمان ضربه ایستگاهی را زد که توپ به دیوار دفاعی برخورد کرد و در رفت و برگشت به علیپور رسید. علیپور با پاس بسیار خوبی مهدی طارمی را در دو قدمی دروازه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی کرد، اما ضربه مهاجم سرخپوشان با بی‌دقتی به بیرون زده شد.

دقیقه 44: ضد حمله برای پرسپولیسی‌ها با پاس مسلمان به سمت چپ برای علیپور همراه بود. این بازیکن توپ را به مهدی طارمی سپرد و او هم پاسی را برای امید عالیشاه مهیا کرد، اما ضربه عالیشاه به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 48:
جابر انصاری در محوطه جریمه پرسپولیسی پاس کوتاه و زمینی را برای کاوه رضایی ارسال کرد. در این بین اشتباه سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند موقعیت خوبی را برای مهاجم استقلال فراهم کرد، اما ضربه او را بیرانوند با واکنشی بسیار خوب مهار کرد.

دقیقه 60: ارسال امید عالیشاه به روی دروازه برای مهدی طارمی موقعیت خوبی ساخت، اما ضربه سر این مهاجم راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 64: حرکت پرسپولیسی‌ها در زمین استقلال و پاس خوب محسن مسلمان برای طارمی، موقعیت خوب دیگری را برای سرخپوشان میدان فراهم کرد که این موقعیت فقط یک کرنر برای پرسپولیس فراهم کرد.

دقیقه 68: فرشید باقری با خطا روی محسن مسلمان مانع حمله پرسپولیسی‌ها شد و از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 69: علی علیپور در محوطه جریمه استقلال اقدام به چرخش و شوتزنی کرد، اما شوت بسیار آرام او را مهدی رحمتی مهار کرد.

دقیقه 70: محمد انصاری به دلیل آسیب دیدگی از بازی بیرون رفت و پل یانسکی، مدافع اوکرانی سرخپوشان جای او را در ترکیب گرفت.

دقیقه 71: این بار امید عالیشاه بود که با ارسال خود روی دروازه برای طارمی موقعیت گل ایجاد کرد، اما ضربه سر مهاجم پرسپولیس بازهم به بیرون رفت.

دقیقه 72: ارسال خسرو حیدری با ضربه سر کاوه رضایی همراه بود که توپ با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 72: ارسال روی دروازه استقلال این بار روی سر فرشاد احمدزاده فرود آمد که توپ او هم راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 73: پاس خوب مهدی طارمی برای علیپور این بازیکن را در موقعیت خوب قرار داد، اما علیپور بی دقت به توپ ضربه زد.

دقیقه 76: طارمی در محوطه جریمه استقلال توپ خوبی را به عقب برای محسن مسلمان فراهم کرد که ضربه او به مدافعان برخورد کرد.

دقیقه 79: ارسال خسرو حیدری با تعلل مدافعان پرسپولیس همراه شد تا موقعیت خوبی نصیب کاوه رضایی شود، اما مهاجم آبی‌پوشان نتوانست از این توپ بهره‌ای ببرد.

دقیقه 81: جابر انصاری در ترکیب استقلال جای خود را به علی قربانی داد.

دقیقه 85: ولادیمیر پریموف، مهاجم اکراینی پرسپولیس جای علیپور را در ترکیب پرسپولیس گرفت.

دقیقه 86: سیدجلال حسینی نتوانست از ارسال خوب محسن مسلمان از روی ضربه ایستگاهی استفاده کند.

دقیقه 89: خسرو حیدری به دنبال خطا روی محسن مسلمان کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 89: ارسال فرشاد احمدزاده با ضربه سر طارمی به مقابل دروازه استقلال رسید که قبل از استفاده پریموف، رابسون توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 1+90: پرتاب بلند حسین ماهینی با ضربه کمال کامیابی‌نیا همراه بود که مهدی رحمتی توپ را برگشت داد. در ادامه پریموف دروازه استقلال را باز کرد، اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

در نهایت این بازی کسل کننده با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با 12 امتیاز بعد از تراکتورسازی در رده دوم جای بگیرد و استقلال هم با 4 امتیاز در رده چهاردهم ایستاد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads