کد خبر: 119564 - تاریخ: جمعه، 16 سپتامبر 2016 - 20:35

علیرضا مسچیان بخشدار خمام:

ارتقاء بخش خمام به شهرستان ملزم به برنامه ریزی و سرشماری بهتر و دقیق نیاز دارد/ مردم با ماموران سرشماری همکاری ویژه داشته باشند

مسچیان اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در بخش خمام مهم دانست و گفت:خمام به دلیل نیاز به توسعه جمعیتی برای ارتقاء بخش نیازمند برنامه ریزی و سرشماری بهتر و دقیق تر است

به گزارش خوبان: نماز جمعه این هفته بخش خمام به امامت حجت الاسلام عاشوری در مسجد جامع خمام برگزار شد.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام امروز پیش از خطبه‌ دوم نماز جمعه این بخش ضمن تبریک فرارسیدن عیدسید غدیر خم و هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،دفاع مقدس به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهر ماه خبر داد و با اشاره به همکاری مردم با این طرح گفت: توسعه و اقدامی درجهت پیشرفت کشور بر پایه برنامه ریزی است و این امر مستلزم داشتن اطلاعات کافی و لازم است که این امکان از طریق سر شماری محقق خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تفاوتی که سرشماری سال جاری با سال های گذشته دارد این است که علاوه بر سرشماری مستقیم مردم می توانند با مراجعه به سایت که از 3 تا 25 مهر آغاز می شود اقدام به ثبت اطلاعات خود و خانوار کند.

بخشدار خمام در ادامه در خصوص  فرآیند  ثبت نام اشاره کرد و اذعان داشت:سرپرستان خانوار می توانند اطلاعات خود و خانواده خود را وارد سایت کرده و کد 12 رقمی را دریافت کنند و به ماموان سرشمار نقوس و مسکن که از 25 مهر به مدت یک ماه به طور مستقیم به درب منازل می آیند تحویل دهند.

مسچیان اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در بخش خمام مهم دانست و گفت: خمام به دلیل نیاز به توسعه جمعیتی برای ارتقاء بخش نیازمند برنامه ریزی و سرشماری بهتر و دقیق تر است و لذا مردم باید در انجام گرفتن هر چه بهتر این امر همکاری لازم را به عمل آورند.

 

انتهای پیام/56

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads