کد خبر: 11945 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 نوامبر 2012 - 13:41

بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در رشت :

زیباترین لحظه زندگی‌ام با چادر نماز رقم خورد

زیباترین لحظه زندگی‌ام این است که چادر نماز بر سر می‌گذارم و در مقابل درگاه خداوند دست نیاز دراز می‌کنم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس:  مریم فاضلی «ورونیکا» در همایش یاوران نماز و بررسی نقش نماز در پیشگیری از وقوع جرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه دین اسلام و شیعی تمام خلأهای نهاد آدمی را پر می‌کند اظهار کرد: در گذشته خلأهایی در وجودم مرا ناآرام کرده بود که این بی‌قراری حتی با جابه‌جایی و تغییر مکان زندگی‌ام برطرف نمی‌شد.

وی پذیرش دین اسلام را نیازمند آمادگی و حضور قلبی دانست و اذعان کرد: هنگام ازدواج با مردی مسلمان ابتدا به صورت شناسنامه‌ای مسلمان شدم اما با گذشت زمان به شناخت و معنویت عمیقی رسیدم که در هیچ جای دیگر تجربه نکرده بودم.

این بانوی تازه مسلمان شده آلمانی، اقامه نماز، گرفتن روزه و رعایت حجاب و آشنایی با سنت رسول اکرم (ص) و امام زمان (عج) را از جمله شیرینی‌های دین مبین اسلام خواند و گفت: زیباترین لحظه زندگی‌ام این است که چادر نماز برسر می‌گذارم و در مقابل درگاه خداوند دست نیاز دراز می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در دین گذشته‌ام آموخته بودم که باید تنها به خودم تکیه کنم و این امر موجب شده بود که سنگینی خود را روی پاهایم حس کنم و به زمین چسبیده شوم اما با اسلام آوردن و گفتن شهادتین روح من الهی شد و پرواز کرد.

فاضلی شنیدن صدای صوت قرآن و اذان را از دیگر زیبایی‌های اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: زمانی که برای نخستین بار از آلمان به همراه همسر و فرزندانم به ایران آمدم در فرودگاه صدای اذان شنیدم که بسیار برایم جالب بود.

وی تصریح کرد: زمانی که در کلام از معرفت صحبت می‌کنیم و عمق آن را در اسلام می‌یابیم مانند فراگیری علم دنیایی از دانش فرا روی ما قرار می‌گیرد که البته معرفت چیزی فراتر از هر مبحث دیگری است.

این بانوی تازه مسلمان شده آلمانی، اضافه کرد: در غرب برخی مردم به حال مسلمانان به ویژه زنانشان غصه می‌خورند و فکر می‌کنند که حجاب محدودیت است در حالی که من آرامش درونی را با حجاب به دست آوردم و غرب درک درستی از وضعیت مسلمانان ندارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads