کد خبر: 119226 - تاریخ: دوشنبه، 12 سپتامبر 2016 - 18:40

به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

یک دوره مسابقه چند جانبه شنا ویژه بانوان در خمام برگزار شد

یک دوره مسابقه چند جانبه شنا ویژه بانوان با حضور تیم های شهرداری خمام ، استخر شایان ، استخر نارنجستان در استخر شهرداری خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان : به مناسبت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقه چند جانبه شنا ویژه بانوان با حضور تیم های شهرداری خمام ، استخر شایان ، استخر نارنجستان در استخر شهرداری خمام برگزار شد.

نایب رئیس هئیت نجات غریق معصومی در خصوص این مسابقات به خبرنگار ما گفت: در این دوره از رقابت ها در رده سنی خردسالان و نونهال در رشته کرال پشت در استخر شهرداری خمام با هم به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت ها در رده سنی هشت تا ده سال در بیست پنچ متر کرال پشت فاطمه رضایی اول شد.سپیده احمدی ، یسنا فرهنگ سر نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.همچنین در رده سنی یازده تا دوازده سال زهرا آذرمیخواه اول،ستایش اسماعیل پور زهرا مژدهی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین در رشته 25 متر کرال پشت و در رده یازده تا دوازه ساله تینا قربانی اول،یاس فتحی ستایش اسماعیل پور به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 

845

 

نایب ریس هئیت نجات غریق خمام افزود: به افراد برتر این دوره از رقابتها با اهدا لوح تقدیر قدرانی شد.

این مسئول در پایان به خبرنگارما گفت: از کلیه کسانی که در این مسابقه با این هئیت همکاری داشتن از جمله مربیان زحمتکش و با تجربه خانم فریده خداداد ، احترام معصوی،کلیه داوران شرکت کننده در این دوره مسابقات رئیس هیئت نجات غریق خمام بابک قنبری پور و مدیریت استخر خمام اسماعیلی پور تشکر و قدردانی می کنم.

 

 

انتهای پیام/ص


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads