به گزارش خوبان: ،سردار سرتيپ پاسدار” حسين اشتري” در شورای فرماندهی انتظامی استان گیلان با بيان اينکه ماه ذي الحجه يادآور جنايت و بي تدبيري آل سعود درحق زائران بي گناه براي ملت ايران است،گفت: با اين جنايت بي كفايتي ،بي لياقتي و خباثت آل سعود بيش از گذشته براي دنيا و مسلمانان ثابت شد.

فرمانده ناجا با اشاره به اينكه دشمنان اسلام در فضاي مجازي و فضاي رسانه اي اين جنايت را چنان عادي جلوه دادند كه كسي در دنيا نسبت به اين موضوع حساس نشود ادامه داد :اين هم از شيطنت آمريكا ، اسرائيل و ايادي آنها است.

وي با بيان اينكه رسانه استكباري امريكا در فضاي رسانه اي به افكار مردم ظلم مي كند و نمي گذارد واقعيت ها به گوش مردم برسد، افزود: تاريخ نشان داده كه اينها هيچ موقع به نفع مردم دنيا خصوصا به نفع مردم ما فكر نكردند.

اشتري اعتماد به آمريكا را جهت حل مشكلات كشور يك ساده انديشي و خوش باوري زود گذر دانست و تاكيد كرد :مشكلات ما جز با همت و پشتكار خودمان حل نخواهد شد.

وي با اشاره به اينكه ما بايد زماني كه دشمن قطع يقين به دنبال اسلام هراسي و شيعه هراسي هستند به آنها اعتماد نكنيم تصريح كرد : ما نبايد هيچ وقت به دشمنانمان اعتماد كنيم و هرگاه اعتماد كرديم ضربه خورديم .

سردار اشتري مطالعه و دقت در سابقه عملكرد امريكا و دشمنان را يك ضرورت براي همه مسئولان و ملت دانست و يادآور شد: ما بايد بدانيم كه دشمن هميشه دشمن است در هر شرايطي در هر مكاني در هر زماني با هر لباسي كه باشد با هر شكلي باشد با ما مخالفت مي کند.

اين مقام انتظامي در ادامه يكي ازاولويت هاي مهم پليس را ارتقاي طرح هاي امنيت اخلاقي ، اجتماعي و طرح سالم سازي دريا در استان بيان کردو گفت:با توجه به شرايط استان گيلان بايد طرح هاي امنيت اخلاقي با قوت بيشتري ادامه يابد.

فرمانده نيروي انتظامي انتظامي با اشاره به اينكه پليس هدفش از طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در كشور و به خصوص استان هاي شمالي ايجاد امنيت و آرامش كامل براي مسافران است افزود: پليس بايد با تدبير با عقلانيت و امر به معروف و نهي از منكر اثر مثبت خودش را داشته باشد.

وي حفظ ارزشهای انقلاب را يكي از وظايف اصلي پليس اسلامي برشمرد و بيان داشت : پليس با شيوه ها و كاركرد علمي و تخصصي سعي در ايجاد امنيت و حفظ اين اررش ها دارد.
اشاره به اينكه روزهاي پاياني تابستان استان گيلان يکي از مناطق داراي پيك سفر در كشور است امنيت سفر مردم را چه از بعد انتظامي و ترافيكي با اهميت دانست و تصريح كرد: پليس تمام همتش اين است كه با برنامه ريزي مناسب يك امنيت و آرامش خاصي در پايان مسافرت هاي تابستاني به خانواده ها هديه كند.

وي تصادفات منجر به فوت را داراي عوارض زيادي براي خانواده هاو جامعه دانست و تاكيد كرد : پليس تمام همتش اين است كه بايك كار انساني و اسلامي اين عوارض رابراي مردم و جامعه كم كند.

عالي ترين مقام انتظامي کشور قاچاق كالا و ارز را يکي از مشكلات اساسي كشور در بحث امنيت اقتصادي برشمرد و در برخورد قانوني با ورود كالاي قاچاق تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه بحث قاچاق از موضوع هاي مهمي است كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است، بيان داشت: بحث سرقت هم از مباحث مهمي است كه آمارها نشان از کاهش سرقت در استان گيلان مي دهد.

فرمانده ناجا در پايان با اعلام اينكه موضوع اعتياد و مواد مخدر هم جز اولويت هاي امسال پليس است، اظهار داشت: موضوع اعتياد خصوصا برخورد با خرده فروشان و باندها و شبكه هاي توزيع مواد مخدراز ديگر برنامه هاي پليس در سالجاري خواهد بود.

انتهای پیام/86