کد خبر: 119039 - تاریخ: شنبه، 10 سپتامبر 2016 - 13:17

مدیرکل بنیاد شهید گیلان؛

مردم گیلان به بهترین وجه شهدای منا را تشییع کردند

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، گفت: هشت هزار شهید دفاع مقدس ، ۱۶ شهید مدافع حرم و ۱۶ شهید منا از افتخارات این استان هستند و میانگین ایثارگری استان در کشور ۴٫۵ درصد است

به گزارش خوبان، ابراهیم طاهر نژاد در اولین سالروز شهادت شهدای منای استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت، ضمن عرض خیر مقدم به رییس سازمان حج و زیارت کشور اظهار کرد: استان گیلان با وسعت یک درصد کشور مفتخر است که در زمینه ایثارگری در کشور پیشرو بوده است.

وی افزود: هشت هزار شهید دفاع مقدس،۱۶شهید مدافع حرم و ۱۶ شهید منا از افتخارات این استان هستند و میانگین ایثارگری استان در کشور ۴٫۵ درصد است.

طاهر نژاد در زمینه شهادت حاجیان گیلانی در منا گفت:مردم گیلان به بهترین وجه شهدای منا را تشییع کردند و همواره در جهت حمایت از نظام و دین مبین اسلام ایستاده اند.

وی ادامه داد: امیدواریم که این ایثارگری ها مورد قبول درگاه حق واقع شود و شهدای عزیز این مرز و بوم با روح شهدای کربلا محشور گردند.

گفتنی است استان گیلان در فاجعه منا،۱۶ شهید به نامهای احمد اسماعیلی چافی؛حبیب ترابی،حیدر حسینی سرایی،علی اصغر صالحی،محمود ربیع نژاد،ابراهیم فخری،بیژن نوربخش،عزت الله مرادی،کریم پورتقی؛ غلامرضا خورسند،محمد حسین رمضانی،ابراهیم کریم پور؛رحمت غلامی،سید حسن موسوی؛علی ثامنی،محمد علی یحیی پور تقدیم کرده است.

 

منبع:گاسپین

انتهای پیام//56


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads