کد خبر: 119005 - تاریخ: شنبه، 10 سپتامبر 2016 - 09:11

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری رشت:

۲۰۰ غرفه عرضه دام زنده برای عید قربان در رشت تدارک دیده شده است

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری رشت با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ غرفه برای عرضه دام زنده در رشت پیش بینی شده است، گفت: تا عید قربان عرضه دام و گوسفند زنده برای شهروندان ادامه دارد.

به گزارش خوبان، علیرضا اعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با توجه به مصوبه فرمانداری رشت مبنی بر ساماندهی دام زنده و گوسفند عید قربان، دو مکان برای این کار در رشت پیش‌بینی کردیم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت بیان کرد: مکان اول عرضه دام زنده در سه کیلومتری جاده جیرده و مکان دوم جاده تهران جنب سازمان آرامستان‌ها است.

اعلایی تصریح کرد: از عصر امروز دامداران بومی و غیربومی، عرضه دام زنده را به شهروندان انجام می‌دهند و تا عید قربان نیز عرضه دام زنده ادامه دارد.

وی از حضور بیش از 200 غرفه عرضه دام زنده در مکان‌های پیش‌بینی شده خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه فرمانداری، نمایندگان دامپزشکی، صنعت، معدن و اداره بهداشت در محل‌های عرضه برای نظارت بهداشتی و قیمت‌گذاری حضور دارند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری رشت با بیان اینکه بازار فروش برنج محلی گیلان از 10 تا 20 شهریور در حال برگزاری است، مطرح کرد: بازار برنج با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گشایش یافت.

اعلایی از حضور 30 غرفه در بازار برنج محلی گیلان خبر داد و گفت: در این غرفه‌ها، فروشندگان محصولات کشاورزی و تولیدکنندگان برتر، محصولات خود را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری رشت خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، محصولات برنج نظیر آرد برنج و پخت رشته خشکار نیز برای استفاده شهروندان ارائه شده است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads