کد خبر: 118875 - تاریخ: پنج‌شنبه، 8 سپتامبر 2016 - 09:43

فردا پس از اقامه نماز جمعه صورت می‌گیرد؛

برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار از ددمنشی‌های آل‌سعود در گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار از ددمنشی‌های آل‌سعود و محکومیت جنایات خصمانه رژیم دیکتاتوری آل‌خلیفه و حمایت از مردم ستمدیده بحرین در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری راهپیمایی مردمی در گیلان اظهار کرد: در آستانه فاجعه دلخراش منا و شهادت مظلومانه هزاران نفر از ضیوف‌الرحمن در اثر بی‌کفایتی و بی‌تدبیری مدعیان دروغین خادمین‌الحرمین قرار داریم.

وی ادامه داد: به دنبال جنایات ددمنشانه آل‌خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم مظلوم یمن در برگزاری سلسله جلسات دادگاه نمایشی و صدور حکم فرمایشی علیه رهبر بزرگ جنبش اسلامی بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تظاهرات سراسری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان زمان برگزاری راهپیمایی مذکور را پس از اقامه نماز عبادی‌ـ‌سیاسی جمعه این هفته ۱۹ شهریور ماه جاری عنوان کرد.

وی گفت: این راهپیمایی در لبیک به پیام مهم و خطیر مقتدای عظیم‌الشأن امام خامنه‌ای و اعلام نفرت و انزجار از ددمنشی‌های آل‌سعود و محکومیت جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه و حمایت از مردم ستمدیده بحرین و پشتیبانی از جنبش اسلامی به‌ویژه مرجعیت بزرگ این کشور «شیخ عیسی قاسم» برگزار می‌شود.

اشجری با ابراز امیدواری از حضور گسترده مردم گیلان در راهپیمایی مذکور، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم گیلان با حضور گسترده و پرشور خود اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار از اینگونه اقدام غیرانسانی را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه در تمام نقاط گیلان فریاد مرگ بر آل‌سعود و مرگ بر آل‌خلیفه بلند می‌شود، یادآور شد: از تمام مردم گیلان برای حضور در این راهپیمایی دعوت می‌شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads