کد خبر: 118831 - تاریخ: چهارشنبه، 7 سپتامبر 2016 - 12:27

فرزند شهید گیلانی فاجعه‌ی منا:

فاجعه منا و جنایات ال سعود شیرینی اعیاد ذیحجه را به کام مسلمین تلخ کرد

فرزند شهید گیلانی فاجعه‌ی منا گفت: خائنین حرمین شریفین پس از انجام این جنایت حتی به خود اجازه عذر خواهی نداد و مانع تشکیل کمیته حقیقت یاب شدند تا مسببین این جنایت را به سزای عمل خود برسانند.

به گزارش خوبان، سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت یکی از فرزندان ۴۶۱ شهید مظلوم فاجعه مناسک حج سال ۹۴ است.

یحیی پور در همین رابطه به خبرنگار خوبان گفت: ما در ماهی هستیم که مسلمانان خود را برای انجام فریضه حج آماده می کنند و خود را در دریای رحمت الهی از آلودگی ها و گناهان پاک می کنند ولی اتفاقات سال گذشته و فاجعه خون بار منا و خیانت آل سعود در میزبانی از حاجیان، بار دیگر شرینی این ایام را در کام مسلمانان جهان تلخ کرد.

وی افزود: خائنین حرمین شریفین پس از انجام این جنایت حتی به خود اجازه عذر خواهی نداد و مانع تشکیل کمیته حقیقت یاب شدند تا مسببین این جنایت را به سزای عمل خود برسانند و اکنون که یک سال از آن حادثه تلخ می گذرد و با اتخاذ تدابیر خاص امنیتی و با کمک شرکت های یهودی قصد کنترل حاجیان و زائران را دارند با اقدامات خاص جلوی حجاج ایرانی را برای حضور در حج ابراهیمی را گرفتند.

فرمانده سپاه مقداد ادامه داد: علاوه بر این طی یکسال گذشته این آل سعود خائن از کشتار کودکان و زنان و جوانان با کمک آمریکا و اسرائیل در بحرین، یمن، عراق ، سوریه و فلسطین از پای ننشستند و با حمایت از گروههای ترورستی و خرج پول های نفتی سعی در برهم زدن امنیت منطقه را داشتند. لذا مردم دلیر و هوشیار ایران اسلامی همواره گوش به فرمان ولی امر خود آمادگی پاسخگویی به این دژخیمان از خدا بی خبر در هر لحظه و در هر مکانی را دارند.

وی تاکید کرد: امسال نیز با حضور در مراسم مختلف در دهه اول ذی الحجه و دهه امامت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حج سال ۶۶ و شهدای منا،شهدای مدافع حرم با امام و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز عهد می بندیم تا پای جان در راه اسلام و مکتب شعیه و حریم اهل بیت ایستاده ایم و از هیچ تحریمی نمی ترسیم که ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

 

انتهای پیام/ص


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads