کد خبر: 11871 - تاریخ: چهارشنبه، 14 نوامبر 2012 - 10:29

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه رشت خبر داد

شیوع بیماری هپاتیت در آرایشگاه‌های زنانه

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران و آموزشگاه‌های زنانه رشت از فعالیت ‌هزار و 400 واحد آرایشگاه زنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: بیماری هپاتیت در آرایشگاه‌های زنانه شیوع پیدا کرده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، «منور جریانی‌حرفه» در کارگاه آموزشی و تخصصی اتحادیه صنف آرایشگاه‌ها و آموزشگاه‌‌‌داران این شهرستان امنیت را یکی از مولفه‌های اساسی در هر جامعه‌ دانست و اظهار کرد: بدون امنیت هیچ جامعه‌ای به صلح و آرامش دست نمی‌یابد.

وی افزود: در راستای تحقق امنیت،‌ نقش سبزپوشان و خادمان نظام در عرصه نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست بنابراین در جامعه بزرگ اصناف، پلیس نظارت بر اماکن عمومی نقش بسیار مستقیم و تاثیرگذاری در کنترل و نظارت بر اماکن عمومی دارد.

*نظارت پلیس اماکن عمومی گیلان موجب امنیت شغلی است

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه رشت ادامه داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی گیلان با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی خود به همراه مدیریت کارآمد، دلسوز و توانمند و همراهی پرسنل خدوم این نهاد انقلابی همواره چتر امنیت و آرامش خود را در استان سرسبز گیلان گسترانیده و از این رو بخش اصناف به لحاظ نظارت ارزشمند نیروی انتظامی از امنیت کامل و لازم در داد و ستد برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه صنف آرایشگران زنانه رشت وظیفه خود می‌داند که از تلاش‌های پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قدردانی کند، خاطرنشان کرد: این اتحادیه اعتقاد دارد تمام آحاد جامعه ‌باید در راستای ارتقای امنیت جامعه یار و همراه پلیس باشند و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه صنف آرایشگران زنانه شهرستان رشت برای ارتقای امنیت موجود در استان که ناشی از تلاش‌های شبانه‌روزی برادران و خواهران ما در نیروی انتظامی است مراتب همکاری خود را برای تسهیل در امور اعلام می‌دارد و در این زمینه به صورت مستمر کلاس‌های آموزشی و تخصصی با تمام اعضا برای ارتقای ضریب امنیتی و اجتماعی برپا می‌شود.

جریانی‌حرفه، به موقعیت حساس کشور اشاره کرد و گفت: کشور ما امروز در صحنه‌ای از تاریخ قرار گرفته که دشمن هر ضعف کوچکی را یک فرصت بزرگ دانسته و استفاده تبلیغاتی می‌کند و ما در سایه رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از تمام تحریم‌ها، تهدیدها و نیرنگ‌های دشمن سربلند بیرون می‌آییم بنابراین بهترین روش برای مقابله با اهرم‌های مکارانه‌ دشمن به ویژه برای ما بانوان دنباله ‌روی روش و سیره‌ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.

*فعالیت 1400 واحد آرایشگاه زنانه در رشت

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه صنف آرایشگران زنانه رشت به ویژه در سال تولید ملی، ‌حمایت از کار وسرمایه ایرانی ابراز کرد: اتحادیه صنف آرایشگران زنانه رشت اکنون دارای حدود یک‌هزار و 400 واحد فعال در سطح این شهرستان است که از این تعداد بالغ بر یک‌هزار و 200 واحد صنفی دارای مجوز پروانه کسب هستند که بالا بودن میزان واحدهای دارای پروانه کسب نشانه تعامل و همکاری اعضای هیئت رئیسه است.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران و آموزشگاه‌های زنانه رشت خاطرنشان کرد: امسال برای جذب و هدایت واحدهایی که بدون پروانه کسب هستند را فراخوان کرده تا با تسهیل امور و تقسیط هزینه‌ها نسبت به اخذ پروانه کسب خود اقدام کنند و در این رابطه بسیاری از سازمان‌ها و اداره‌ها از جمله بهداشت، شرکت‌های آب، برق، گاز، دارایی و شهرداری همکاری بسیاری خوبی با ما داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه به‌زودی تعداد واحدهای بدون پروانه، با آمار بسیار خوبی کاهش می‌یابد، افزود: واحدهای صنفی دارای پروانه خود را مکلف به رعایت ضوابط قانونی می‌دانند و ما همواره شاهد کمترین مشکل و دغدغه از طرف این واحدها هستیم.

جریانی حرفه، در پایان از همکاری تمام اعضا و همراهی اعضای هیئت رئیسه اتحادیه مذکور فریبا حسن‌پور، مدینه کافی، سکینه ظلمتی و پروانه امیرفریال قدردانی کرد.

*شیوع بیماری هپاتیت در آرایشگاه‌های زنانه رشت

کارشناس بهداشت رشت نیز در مراسم مذکور به مهم‌ترین دغدغه‌های موجود بهداشتی در آرایشگاه‌های زنانه اشاره کرد.

کامبیز قربانی افزود: ‌اکنون شایع‌ترین بیماری در آرایشگاه‌های زنانه بیماری هپاتیت ناشی از مصرف برخی کالای فاسد،‌ قاچاق و تیغ‌های استفاده شده، است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads