کد خبر: 118583 - تاریخ: شنبه، 3 سپتامبر 2016 - 09:40

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خمام؛

شهرستان شدن خمام همچنان یکی از خواسته‌های مهم مردم است

جلیل غیاثی : شهرستان شدن خمام را همچنان یکی از خواسته‌های مهم مردم و مسؤولان این شهر عنوان کرد.

به گزارش خوبان، جلیل غیاثی با اشاره به اینکه در این شهر توسط شهردار و شورای اسلامی طرح‌های خوبی اجرا شده است، اظهار کرد: طرح‌هایی نیز در دستور کار است.

وی آسفالت 50 هزار متر معابر شهری، احداث بخشی از پارک هفت ساله کشاورز خمام را از جمله اقدام‌های شورا در یک سال اخیر عنوان کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به اینکه بخشی از پارک مذکور احداث شده است، تصریح کرد: فاز دوم این طرح تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی فضا سازی تقاطع غیر همسطح شهر خمام را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و گفت: بیش از 4 هزار متر فضای سبز ایجاد کردیم و مقرر شده یک برج نوری در هفته جاری در محل مذکور تعبیه شود.

غیاثی تجلیل از پاکبان شهر خمام، لوله گذاری بیش از یک‌هزار متر به صورت علمی و مطالعه شده در شهر خمام را از جمله برنامه‌های شورای این شهر برشمرد و یادآور شد: یکی از خیابان‌های شهر خمام در طرح هادی قرار داشت و اکنون بازگشایی شده و لوله‌گذاری در آن به اتمام رسیده و شن‌ریزی اولیه انجام شده و عبور و مرور در حال انجام بوده اما هنوز آسفالت نشده است.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم خمام را داشتن آسفالت خوب دانست و خاطرنشان کرد: از زمان فعالیت شورای چهارم بیش از 150 هزار متر آسفالت شهری انجام شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خمام  با بیان اینکه بسیاری از مناطق در این شهر نیازمند آسفالت و ترمیم است، یادآور شد: امیدواریم اگر آسفالت 30 درصد از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر خمام را در مدت چهار سال به سرانجام برسانیم کاری بزرگی بوده زیرا این اقدام بسیار وسیع و گسترده است.

وی شهرستان شدن خمام را همچنان یکی از خواسته‌های مهم مردم و مسؤولان این شهر عنوان کرد و متذکر شد: بنده به عنوان نماینده مردم شهر خمام از نمایندگان مجلس و مسؤولان استانی و کشوری می‌خواهم به خمام توجه کنند.

غیاثی با بیان اینکه خمام در انتظار تدبیر رئیس جمهور برای شهرستان شدن است، یادآور شد: مردم خمام به تدبیر آقای روحانی امید دارند و امیدواریم با بررسی جوانب، هر چه سریع‌تر دولت شهرستان شدن خمام را به مردم این شهر هدیه کند تا برگ زرینی دیگر در کارنامه دولت تدبیر و امید ثبت شود.

گفتنی است طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰، جمعیت بخش خمام ۶۶۲۳۶ نفر برآورد شده که از جمعیت بسیاری از شهرستانهای استان گیلان بالاتر است.

منبع:فارس

انتهای پیام/26

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads