کد خبر: 118385 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 آگوست 2016 - 23:39

هواشناسی گیلان هشدار داد

احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان نسبت به احتمال آبگرفتگی در معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در استان گیلان هشدار داد.

به گزارش خوبان، بهمن کمانگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی توده هوای خنک و بارش‌زا از روز پنجشنبه 11 شهریور در استان گیلان است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بارندگی برای پنجشنبه(عصر و شب) و جمعه در بعضی از نقاط به‌ویژه نواحی مرکزی و غربی گیلان از شدت بیشتری برخوردار باشد گفت: آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد: با توجه به این هشدار، بخش‌های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، مدیریت منابع آب و برق، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، توصیه‌های کارشناسی و تخصصی خود را صادر کنند.

کمانگر به مسافران توصیه کرد: با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی سطح جاده‌ها و مه آلود بودن هوا و کاهش دید، نکات ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت کرده و از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها جدا”خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه هرگونه تغییر در نقشه‌های هواشناسی اطلاع رسانی خواهد شد اظهار کرد: به فعالان بخش کشاورزی توصیه می‌شود با توجه به شرایط پیش بینی شده، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads