کد خبر: 118249 - تاریخ: یکشنبه، 28 آگوست 2016 - 21:25

شهردار لشت نشا؛

کارمندان جز اقشار زحمتکش و خدمتگذار جامعه و بازوی اصلی مدیران در اجرای برنامه ها هستند

الهی :کارمندان خدوم شهرداری رودبار با توجه به حجم زیاد مراجعات مردمی و درگیری مستقیم با مشکلات ریز و درشت شهری متحمل فشارهای زیادی می شوند.

به گزارش خوبان: کارمندان شهرداری لشت نشا به مناسب هفته دولت و روز کارمند در دفتر شهردار لشت نشا تجلیل شدند در این مراسم که با حضور امام جمعه و بخشدار محترم لشت نشا در  محل شهرداری برگزار شد.

الهی شهردار لشت نشا  ضمن تبریک و نکوداشت روز کارمند با اشاره هفته دولت و مناسبت روز کارمند، این روز را بهانه ای جهت تجلیل از کارمندان این سازمان دانست و اظهار داشت: بی تردید اعتلای کارکنان بدون اصلاح نگرش شهروندان و ترویج خدمات رفتاری نسبت به آنان میسر نخواهد بود.وی تصریح کرد: کارمندان خدوم شهرداری لشت نشا با توجه به حجم زیاد مراجعات مردمی و درگیری مستقیم با مشکلات ریز و درشت شهری متحمل فشارهای زیادی می شوند اما همیشه با سعه صدر و احترام با ارباب رجوع برخورد می کنند.

الهی خاطر نشان کرد:کارمندان جز اقشار زحمتکش و خدمتگذار جامعه و بازوی اصلی مدیران در اجرای برنامه ها هستند از این رو تکریم این بزرگواران وظیفه همه مدیران است

همچنین در این مراسم ابراهیمی رئیس شورای شهر لشت نشا گفت : بی شک تکریم ارباب رجوع بدون تکریم کارکنان به عنوان افرادی امانت دار، پایبند به حفظ حقوق مردم و پیشرفت نظام اداری که خدمت به مردم را با توجه به ارزشهای دینی، اجتماعی سرلوحه کار خود قرار داده اند امکان پذیر نخواهد بود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه با تقدیم لوح و هدایا از زحمات و تلاش های پرسنل شهرداری قدردانی بعمل آورده شد.

 

58 5970 60 61 62 انتهای پیام/46


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads