کد خبر: 117960 - تاریخ: چهارشنبه، 24 آگوست 2016 - 10:08

با حضور خانواده‌های معظم شهدا؛

یازدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای زیباکنار برگزار شد

یادواره شهدای گمنام دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای زیباکنار و نخستین یادواره شهدای مدافعان حرم در گیلان باحضور خانواده معزز شهدا برگزار گردید .

به گزارش خوبان: یازدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای زیباکنار و نخستین یادواره شهدای مدافعان حرم در گیلان شب گذشته با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و مردم در این دانشگاه برگزار شد.

در این یادواره که با محوریت شهید حبیب روحی چوکامی تکاور نیروی دریایی سپاه مدافع حرم که در سوریه به شهادت رسید، برگزار شده است.

محمد احمدیان راوی دوران دفاع مقدس سخنران این مراسم معنوی بود و سپس طهورا روحی فرزند شهید حبیب روحی نامه ای مضمون به نامه ای به پدرم  را قرائت کرد و در ادامه این مراسم مداحی محسن کاشفی قسمتی دیگر این بادواره بود.

در پایان مراسم شب گذشته نیز می توان به نمایش گذاشتن نحوه شهادت شهید حبیب روحی چوکامی این تکاور نیروی دریایی سپاه اشاره کرد. 

در حاشیه این یادواره نیز نمایشگاه از پویش مردمی «من حجاب را دوست دارم»، غرفه نقاشی کودکان، زیارت مجازی امام رضا (ع) و توزیع محصولات فضای مجازی از دیگر بخش‌های جنگ نرم یادواره مذکور بود.

 

 

انتهای پیام/364


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads