کد خبر: 117818 - تاریخ: دوشنبه، 22 آگوست 2016 - 12:29

بخشدار خمام خبر داد ؛

55 طرح در هفته دولت در خمام افتتاح می شود

مسچیان:55پروژه برای هفته دولت در بخش خمام آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

به گزارش خوبان: مسچیان بخشدار خمام در گفتگو با خبرنگار خوبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای دولت،اظهار داشت: همه ساله شاهد بهره برداری و یا افتتاح پروژه های زیادی در هفته دولت که با نام و یاد شهدای دولت از جمله شهید رجایی و باهنر که از 2 شهریور آغاز می شود هستیم.

وی در ادامه افزود: در هفته دولت با تلاش همه خدمت گزاران ملت و نظام در بخش خمام شاهد افتتاح و بهره برداری از 55 پروژه ی عمرانی از قبیل پروژه های های فرهنگی ، راه و شهر سازی، برق رسانی ، مسکن که میزان اعتبارات مبلغی بالغ بر 8 میلیارد ریال می باشد.

بخشدار خمام سهم بخش دولتی را در افتتاح پروزه های هفته دولت امسال در خمام اشاره کرد و گفت: سهم بخش خصوصی 208 میلییون تومان می باشد و بقیه از اعتبارات را بخش دولتی تامین اعتبار می شود.

وی تصریح کرد: علی رقم همه تنگناها از جمله تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور وجود دارد با پیگیری های استاندار گیلان، فرماندار رشت و نمایندگان مردم شهرستان رشت شاهد افزایش 25 درصدی اعتبارات در سال جاری بودیم.

مسچیان در خصوص پروژه هایی شاخصی که امسال در هفته دولت مورد بهره برداری می رسد به خبرنگار ما گفت: از پروژه های شاخصی امسال در هفته دولت  به بهره بردای می رسد می توان به ساخت جاده دهنه سر شیجان به شانگهای پرده انزلی که فاصله شهرستان رشت به انزلی را کاهش می دهد را اشاره کرد،

وی در ادامه گفت: ساختمان شماره 2 بهداری خمام ،ساختمان بهداری روستای زیرده خمام ، 20 واحد مسکن محرومین و 9 پروژه اشتغال زا در قالب اشتغال زایی بنیاد مسکن که در راستای اقتصاد مقاومتی از جمله پروژه هایی شاخص می باشد که در هفته دولت در خمام افتتاح می گردد.

 

گزارش: یاورقلی

انتهای پیام/3215

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads