کد خبر: 117815 - تاریخ: یکشنبه، 21 آگوست 2016 - 16:54

نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلاب نکردیم برخی حقوق‌های نجومی بگیرند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انقلاب نکردیم برخی از افراد حقوق‌های نجومی بگیرند و دولت تدبیر و امید باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد.

به نقل از خوبان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با مدیران دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: در زمان طاغوت، حکومت و دولت خیرخواه مردم نبود و فرمان‌بر آمریکا و بیگانگان بود.

وی بر شکرگزاری از بین رفتن نظام طاغوتی در کشور تأکید کرد و افزود: در هفته دولت مسؤولان دردهای گذشته جامعه را بیان کنند تا مردم قدردان نعمت نظام جمهوری اسلامی باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آماده جانفشانی برای حفظ انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: برخی از افراد برای تصاحب پست‌ها با همدیگر دعوا دارند.

قربانی، هدف از وقوع انقلاب اسلامی را ایجاد مدینه فاضله و ام‌القرای اسلام خواند و بیان کرد: انقلاب نکردیم برخی از افراد حقوق‌های نجومی بگیرند و دولت تدبیر و امید باید توجه بیشتری به این مسائل داشته باشد.

وی، خواستار جلوگیری از سوءاستفاده از تصدی‌های حکومتی توسط دولتمردان شد و گفت: با توجه به رشد فکری و فرهنگی در جامعه، خیرخواهی امت باید مد نظر مسؤولان باشد و همه در خدمت برطرف کردن مشکلات جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر کاهش نرخ تورم و بیکاری در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: دولت در زمینه مذکور تلاش بسیاری کرده است.

قربانی با اشاره به اینکه مخارج زندگی با درآمد ماهانه یک‌میلیون تومان تامین نمی‌شود، اظهار کرد: دولت تلاش کند تا درآمد مردم افزایش یابد.

وی به تلاش دولت روحانی برای رونق اقتصادی در کشور اشاره کرد و افزود: تلاش دولتمردان باید تندتر و انقلابی باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کاهش نرخ سود بانکی سبب افزایش اجاره واحدهای مسکونی شده است، تصریح کرد: واحدهای مسکن مهر باید سریع‌تر به اتمام برسد و مسکن بیشتری برای مردم ساخته شود.

قربانی، افزایش درآمد را از حقوق مردم نسبت به مسؤولان خواند و بیان کرد: باسواد کردن مردم از جمله حقوق دولت نسبت به جامعه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، باسواد کردن مردم را حق واجب عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای مذکور تاسیس شده و خدمت بزرگی به جامعه کرده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش سواد و ارتقای دانش جوانان به معنای پشت میزنشینی پس از فارغ‌التحصیلی نیست، خاطرنشان کرد: سواد ارزش محسوب می‌شود و نیاز جامعه از خارج از کشور را کاهش می‌دهد.

قربانی، کارآفرینی را یکی از شرط‌های تحصیلی ذکر کرد و یادآور شد: دانشگاه‌ها تنها نباید سواد را آموزش دهند بلکه ارائه ادب، اخلاق و انسانیت به جوانان از دیگر کارکردهای دانشگاه است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی از استادان با دانشجویان مانند برده رفتار می‌کنند، اظهار کرد: رفتار مذکور اثر سوء دارد اما اگر زمزمه محبت‌آمیز باشد جوانان از الهام‌های شیطانی که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی دریافت می‌شود، دوری می‌کنند.

وی به ترویج بی‌حجابی، بدحجابی و … توسط شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و گفت: دانشگاه در زمینه مقابله با رفتار مذکور بسیار تاثیرگذار است.

منبع:فارس

انتهای پیام/84001/ط

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads