کد خبر: 117767 - تاریخ: شنبه، 20 آگوست 2016 - 22:36

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

کارگزاران دولت و مسئولان نباید جایگاه خود را بالاتر از مردم بدانند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: : مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، کارگزاران دولت و مسئولان نباید جایگاه خود را بالاتر از مردم بدانند و باید بدانند این جایگاه موقت و زودگذر است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شفت که با حضور جمعی از مسئولان در فرمانداری شفت برگزار شد، اظهار داشت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، کارگزاران دولت و مسئولان نباید جایگاه خود را بالاتر از مردم بدانند و باید بدانند این جایگاه موقت و زودگذر است.

وی با بیان اینکه همه ما خادم ملتیم و باید آن را در عمل پیاده کنیم بیان کرد: روش کسب و کار و قدرت باید اخلاقی باشد و شایسته سالاری در انتخاب افراد، مدنظر مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ساده‌زیستی و عدالت‌خواهی مسئولان را مدنظر مقام معظم رهبری دانست و گفت: به گفته مقام معظم رهبری باید مجلسی انتخاب کنیم که ریل گذار اهداف دولت باشد.

وی با بیان اینکه باید در میان مردم و همراه آنها باشیم تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان شفت یک شهرستان مذهبی و گردشگری است و امامزاده اسحاق و امامزاده ابراهیم در آن واقع هستد باید برای رفع مشکلات آن تلاش شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله هاشمی, امام جمعه شفت نیز در این مراسم اظهار داشت: امام علی(ع) می‌فرمایند کسانی را به مسئولیت نصب کنید که حسن سابقه و تجربه کاری لازم را دارا باشند.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان خواستار این است پروژه‌های نیمه تمام استان به اتمام برسد بیان کرد: امیدواریم با همدلی و وفاق، پروژه‌های نیمه تمام شهرستان شفت به اتمام برسد و استاندار گیلان نیز بر عدم تعریف پروژه جدید تاکید کرده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads