کد خبر: 117735 - تاریخ: شنبه، 20 آگوست 2016 - 15:47

جبار کوچکی نژاد؛

هفته‌ی دولت فرصت خوبی است تا عملکرد 37 ساله‌ی نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه شود

نماینده مردم رشت در مجلس : هر چقدر بتوانیم واقعیت‌ها را با مردم در میان بگذاریم به همان نسبت از بعضی اطلاعات غلط که به ذهن مردم می‌رسد می‌توانیم جلوگیری و آنان را اصلاح کنیم.

به گزارش خوبان:جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در  شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گیلان در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ی استانب با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته‌ی دولت فرصت خوبی است تا عملکرد 37 ساله‌ی نظام جمهوری اسلامی و همچنین 3 سال دولت را که با تلاش‌های مدیران صورت گرفته است براساس شاخص‌ها، آمار و اطلاعات به مردم ارائه شود.

وی افزود: هر چقدر بتوانیم واقعیت‌ها را با مردم در میان بگذاریم به همان نسبت از بعضی اطلاعات غلط که به ذهن مردم می‌رسد می‌توانیم جلوگیری و آنان را اصلاح کنیم.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با قدردانی از تلاش‌های استاندار گیلان در بخش‌های مختلف به ویژه شورای برنامه‌ریزی استان خاطر نشان کرد: با بهره‌مندی از نظرات کارشناسی دستگاه‌های نظارتی همچون دیوان محاسبات و سازمان بازرسی می‌توان ضمن دریافت گزارشی از روند بودجه دستگاه‌هایی که در طول یک سال گذشته جهش مثبتی را در این بخش داشته‌اند شناسایی کرد.

جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه در برنامه‌ی پنجم توسعه با تصویب ماده‌ای مبنی بر جهت گیری بودجه‌های فرهنگی و مذهبی به 3 استان خراسان رضوی، قم و شیراز بودجه‌ی این استان‌ها جهش بزرگی را شاهد بوده است افزود:در روزهای گذشته پیشنهادی مبنی بر توسعه‌ی زیر ساخت‌های گردشگری، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در استان‌های شمالی را برای در نظر گرفتن اعتبارات خاص ارائه نمودم.

وی تأثیرپذیری بودجه از احکام برنامه‌ی توسعه را بسیار بالا دانست و گفت:در مدت تصویب برنامه‌ی ششم توسعه این آمادگی از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وجود دارد تا پیشنهادات دستگاه‌ها را در جهت گیری برنامه برای توسعه‌ی هر چه بیشتر استان به کمیسیون تلفیق ارائه دهیم.

وی اسناد خزانه‌ای را یکی از موارد بسیار مهم در رفع مشکلات بودجه‌ای بخش‌های عمرانی، فرهنگی و نیز پرداخت مطالبات دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود:در روند اصلاح بودجه‌ی سال 95 پیشنهادی مبنی بر اختصاص 5 هزار میلیارد تومان در بخش تجهیزات و تعمیرات واحدهای آموزشی از محل اسناد خزانه ای را ارائه کردم.

نماینده‌ی عضو شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه نگاه ما در شورای برنامه‌ریزی باید یک نگاه استانی باشد گفت: باید تلاش شود تا در عمران، آبادانی و خدمات دهی به مردم هر چه بیشتر مؤثر باشیم.

انتهای پیام/324


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads