کد خبر: 11770 - تاریخ: دوشنبه، 12 نوامبر 2012 - 21:11

معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور جلوی پرداخت مطالبات چای راگرفت!

وزیر کشاورزی در تاریخ 91/8/3 از رئیس جمهور تقاضای پرداخت فوری 20 میلیارد تومان جهت مابقی طلب کشاورزان می نماید، علیرغم تاکید وزیر مبنی برتنش زا شدن عدم پرداخت و دستور فوری احمدی نژاد به مرادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، هیچ گونه اقدامی نشده است.

به گزارش خوبان به نقل از ۸دی، باتوجه به باقی ماندن قریب به ۳۰میلیارد تومان از مطالبات چایکاران، به گفته منابع  آگاه  مبلغ۸/۶ میلیارد تومان که طی برنامه  ریزی انجام شده  برای خرید تضمینی چای بایستی پرداخت می‌شد، توسط معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری متوقف گردید.

علاوه بر آن، در نامه ای از سوی خلیلیان  وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ ۹۱/۸/۳ به رئیس جمهور تقاضای پرداخت فوری ۲۰ میلیارد تومان جهت مابقی طللب کشاورزان ارسال شده است که دکتر احمدی نژاد طی پی نوشتی دستور فوری پرداخت آن را به دکتر مرادی معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور داده است. ولی متاسفانه علی رغم اذعان وزیر جهاد کشاورزی دراین نامه بااین عبارت که: ”اگر این طلب پرداخت نشود تنش زاخواهد بود” تا به امروز هیچ گونه اقدامی‌از سوی برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور صورت نپذیرفته است. اهمیت این موضوع ظاهرا به حدی بوده که وزیر جهاد کشاورزی بدون تشریفات خاص اداری دریک نامه نگاری دست نویس شده (که روگرفتی ازآن در۸دی موجود است) این تقاضا را به رئیس جمهور داده است

باتوجه به تمرکز دشمن بر اقصاد نظام اسلامی‌ و فشارهای همه جانبه آن برای از پا درآوردن مردم  و رسیدن به هدف شوم جدایی مردم از نظام اسلامی، این سوال مطرح است، آیا تعلل در اینگونه اقدامات که با زندگی هزاران کشاورز زحمت کش عجین است، اگر نگوییم خیانت است، غفلت نیست؟

انتظار این است که مدیران استانی ومجمع نمایندگان استان درجهت رفع مشکل اساسی بدهی چایکاران و رفع موانع موجود اقدام عملی به دور از شعار زدگی نمایند.

انتهای پیام/19


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads