کد خبر: 117692 - تاریخ: جمعه، 19 آگوست 2016 - 16:54

حجت‌الاسلام علی رنجبر؛

شورای شهر لشت‌نشا پیشنهاد می‌کنم قبل از استیضاح شهردار جلسه مشورتی با دلسوزان و نخبگان این بخش برگزار کند

امام جمعه لشت نشاء:قبل از استیضاح شهردار جلسه مشورتی با دلسوزان و نخبگان این شهر برگزار کرده و از آنها نظرخواهی کنند آیا تغییر شهردار در زمان کوتاه باقی‌مانده به نفع شهر است.

به گزارش خوبان: حجت‌الاسلام علی رنجبر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به آفت‌های مدیریت اسلامی اظهار کرد:ریاست،فخر و بزرگ‌منشی از آفت‌ها در مدیریت اسلامی محسوب می‌شود و برخی از مسؤولان این آفت‌ها را دارند.

امام جمعه لشت‌نشا با بیان اینکه مسؤولیت‌پذیری دارای شرط‌ها و اصولی است، تصریح کرد:شرط نخست مسؤولیت‌پذیری شرکت در آزمون بزرگ امتحان بزرگ الهی است.

وی، ریاست‌طلبی را از آسیب‌های مدیریتی عنوان کرد و گفت:انسان مسؤولیت را نباید لقمه‌ای چرب بداند و از آن سوء استفاده کند زیرا مردم ولی‌نعمت ما هستند.

امام جمعه لشت‌نشا با اشاره به استیضاح شهردار این بخش،اظهار کرد: به شورای شهر لشت‌نشا پیشنهاد می‌کنم قبل از استیضاح شهردار جلسه مشورتی با دلسوزان و نخبگان این شهر برگزار کرده و از آنها نظرخواهی کنند آیا تغییر شهردار در زمان کوتاه باقی‌مانده به نفع شهر است.

رنجبر در ادامه به سی‌ام مردادماه سالروز درگذشت آیت‌الله حائری یزدی موسس حوزه علمیه قم اشاره کرد و یادآور شد:امروز حوزه علمیه قم قلب تپنده جهان اسلام و محل پرورش بزرگ‌ترین عالمان دینی در جهان است.

منبع:فارس

انتهای پیام/55

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads