کد خبر: 117641 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 آگوست 2016 - 13:16

گلایه اعضای شورای شهر خمام در جلسه گزارش عملکرد یک ساله شورا؛

نمایندگان مجلس کوچک ترین تلاشی برای شهرستان شدن خمام نکردند/ نمی گذاریم حق مردم خمام ضایع شود

رئیس شورای شهر خمام گفت: اگر دولت قبل 20 روز دیگر ادامه پیدا می کرد خمام به شهرستان تبدیل می شد .

به گزارش خوبان: جلسه ارائه گزارش عملکرد یک ساله شورای شهر خمام چهارشنبه شب در بازار هفتگی شهر خمام برگزار شد.

سید مجتبی حسینی نسب در این مراسم ضمن گرامیداشت نام و یاد 8000 شهید استان گیلان، شهدای مدافع حرم و شهید « حبیب روحی» گفت: خمام به لحاظ داشتن شرایط جغرافیایی، جمعیت زیاد و ظرفیت های اقتصادی، شرایط لازم را برای شهرستان شدن داراست .

وی افزود: نمایندگانی که در مجلس حضور دارند قبل از انتخابات به ما وعده دادند تمام تلاش خود را برای شهرستان شدن بخش خمام  انجام می دهند ولی حتی یک سخنرانی هم در مجلس در این باره از طرف نمایندگان صورت نگرفته است اما من و تمام همکارانم در شورای شهر تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام خواهیم داد تا هیچ حقی از مردم خمام ضایع نشود.
جلیل غیاثی رئیس شورای شهر خمام طی سخنانی با اشاره به اجرایی نشدن برخی پروژه ها در خمام به دلیل کمبود اعتبارات لازم گفت: ما در زمان دولت قبل تا پای امضاء  شهرستان شدن بخش خمام پیش رفتیم و اگر دولت قبل 20 روز دیگر ادامه پیدا می کرد خمام به شهرستان تبدیل می شد اما در دولت جدید نه رئیس جمهور و نه نمایندگان مجلس هیچ کاری در این باره انجام ندادند. در صورتی که قبل از انتخابات وعده های دیگری داده بودند.

رئیس شورای شهر خمام اضافه کرد: مسئولین چه بخواهند و چه نخواهند ما این شهر را به شهرستان تبدیل خواهیم کرد.

غیاثی در خصوص میزان حقوق دریافتی اعضای شورای شهر خمام نیز گفت: اعضای شورای شهر در طی سه ماه، 4 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند .

احمد نیا عضو دیگر شورای شهر خمام در این مراسم با تاکید بر ظرفیت خمام برای شهرستان شدن اظهار داشت: نمایندگان مجلس وعده های زیادی قبل از انتخابات در خصوص تبدیل شدن خمام به شهرستان داده بودند اما به هیچ یک از و عده های خود عمل نکردند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد در سال های آینده جوانانی از همین شهر خمام جزء نمایندگان مجلس شوند و بتوانند برای این شهر کاری انجام دهند.

این مراسم حاشیه هایی نیز داشت که از جمله آن می توان به عدم حضور دو تن از اعضای شورای شهر در این جلسه و همچنین قطع چندین ساعته برق اشاره نمود.

 

انتهای پیام/33


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads