کد خبر: 117469 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 آگوست 2016 - 09:28

در جلسه شورای ترافیک بخش خمام مطرح شد؛

سروان شهیدی:پرحادثه ترین جاده بخش خمام جاده خواچکین به چوکام است/ بخشدار خمام: باید روشنایی بیشتری در جاده ها نصب شود تا تصادفات در جاده ها کاهش یابد

جلسه شورای ترافیک بخش خمام با حضور نيك فهم رئيس راه و شهرسازي رشت ، مسئولین ذیربط بخشداری خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: جلسه شورای ترافیک بخش خمام با حضور نيك فهم رئيس راه و شهرسازي رشت در سالن کنفراس بخشداری خمام برگزار گردید.

در این جلسه مسچیان بخشدار خمام یکی از مشکلات تصادفات را ناشی از کمبود نور در سطح جاده های سطح شهر دانست و گفت:افزایش روشنایی در سطح جاده ها آغاز شده است و باید روشنایی بیشتری در شهر نصب شود تا تصادفات در جاده کاهش یابد.

وی یکی دیگر از مشکلات تصادفات در خمام را فروشنده گانی که در کناره جاده هستند عنوان کرد و اذعان داشت: با پیگیری و همکاری مسئولان ذیربط کسانی که در کنار جاده ها بساط فروش اقلام می کردند جمع آوری شدند.

جلیل غیائی رئیس شورای شهر خمام درباره یک طرفه کردن خیابان شهید راستی که به کمربندی شهر منتهی می شود گفت: یک طرفه کردن این خیابان مشکلی را برطرف نمی کند و این کار باعث عصبانیت مردم شده است چون اکثر مردم از این خیابان برای رفتن به مزارع کشاورزی خود استفاده می کنند و مشکل تصادفات با بستن خیابان شهید راستی حل نمی شود و باید کارشناسی تر به مسئله نگاه کرد.

رئیس اداره راه وشهرسازی رشت در مورد کمربندی خمام یک عامل خیلی خوبی برای سبک شدن ترافیک شهر شده اما نواقصی هم دارد که باید اصلاح شود.

وی خاطر نشان کرد: با اضافه کردن سرعت گاه نمی توان زیاد به مشکل تصادفات شهر کمک کند و بیشتر رعایت نکردن قوانین توسط خود مردم عامل اصلی ای تصادفات می باشد.

سروان شهیدی کارشناس راهنمایی رانندگی رشت به انزلی در مورد ترافیک شهر و روستا های اطراف خمام گفت: پرحادثه ترین جاده بخش خمام جاده خواچکین به چوکام و بلعکس است که  با توجه به فصل کشاورزی این تصادفات در این محور افزایش می یاید.

 

45 46jpg 47 48 49
انتهای پیام/56


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads