کد خبر: 117423 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 آگوست 2016 - 15:52

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام ؛

دانش آموزان خمامی می توانند جهت انتخاب رشته به دبیرستان کوثر مراجعه کنند / خمام سال گذشته پیشرفت چشم گیری در آمار قبولی کنکور داشته است

کنعانی:امسال نيز براساس آمار دريافتي منطقه خمام عملكرد مناسبي داشته و سعي خواهيم كرد با حفظ و جذب نيروهاي توانمند در مقاطع مختلف تحصيلي رتبه هاي برتر بيشتري كسب نماييم.

به گزارش خوبان: محمود کنعانی رئیس اداره آموزش و پرورش خمام با گفتگو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت دانش آموزان خمامی در کنکور سراسری سال گذشته به خبرنگار ما گفت: دانش آموزان خمامی در کنکور سراسری سال گذشته خوب درخشیدن به طوری که سالیان گذشته منطقه خمام وضعیت خوبی در کنکوری سراسری نداشته است، که با تلاش همکاران فرهنگی زحمات مجموعه دانش آمورزی خانواده و اولیاء باعت شد تا در سال گذشته پيشرفت چشم گيري در آمار قبولي كنكور داشته و از رتبه 29 به رتبه 16 در سطح استان ترقي نماییم.

رييس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام اشاره اي به وضعيت منطقه در كنكور امسال كرد و گفت: امسال نيز براساس آمار دريافتي منطقه خمام عملكرد مناسبي داشته و سعي خواهيم كرد با حفظ و جذب نيروهاي توانمند در مقاطع مختلف تحصيلي رتبه هاي برتر بيشتري كسب نماييم.

وي اظهار كرد: منطقه خمام داراي مشاوران حاذقي مي باشد كه مي تواند دانش آموزان را در امر انتخاب رشته راهنمايي كنند.

کنعانی در خصوص مرکز مشاوره در خمام به خبرنگار ما گفت: دبیرستان کوثر خمام جنب اداره آموزش و پرورش تنها مدرسه ای در خمام می باشد که به دانش آموزان می تواند از ساعت 8 صبح الی 13 ظهر به مدت یک هفته جهت انتخاب رشته مراجعه کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام مشاورانی که در این مرکز حضور دارند گفت: آقایان موید عابدی از فرهنگیان با تجربه مشاوره می باشد که سال ها در این امر فعالیت کرده است و جیردهی یکی از همکاران برتر کشور می باشد که در زمینه انتخاب رشته کنکور برای دانش آموزان مشاوره می دهند.

 

انتهای پیام/321


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads