کد خبر: 117421 - تاریخ: دوشنبه، 15 آگوست 2016 - 11:43

فرمانده سپاه قدس گیلان:

۱۹ واحد مسکونی به خانواده‌های محروم استان گیلان تحویل داده شد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: همزمان با ولادت امام رضا(ع) ۱۹ واحد مسکونی به خانواده‌های محروم استان گیلان تحویل داده شد.

به گزارش خوبان، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بحث محرومیت زدایی روستایی یکی از اهداف سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است اظهار داشت: طرح هدیه مقام معظم رهبری به مددجویان کمیته امداد از اردیبهشت ماه امسال همزمان با میلاد با سعادت مولای متقیان در گیلان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه به همت کمیته امداد و با همکاری نیروهای جهادی و سپاه تاکنون 660 پروانه ساخت و مدارک لازم در راستای ساخت این منازل مسکونی تحویل گرفته شده است، افزود: فاز نخست این پروژه در گیلان، ساخت 1000 واحد منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد است که 504 واحد در  مراحل مختلف ساخت و اجرایی شدن قرار دارد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای تکمیل و اتمام این پروژه اختصاص داده شده است، تصریح کرد: این پروژه در روز میلاد امام علی(ع) آغاز شد و در روز ولادت امام رضا(ع) 19 واحد از این منازل مسکونی به مددجویان تحویل داده شد.

وی با اشاره به تحویل 19 واحد منزل مسکونی مددجویی و با تاکید بر اینکه این واحدها در شهرستان‌های صومعه سرا، فومن، شفت و انزلی به مددجویان تحویل داده شد، افزود: این واحدها از همین امروز برای زندگی و استقرار مددجویان قابل بهره برداری است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه پروژه هدیه مقام معظم رهبری در 7 استان کشور اجرایی شده است، افزود: گیلان از لحاظ ساخت، کیفیت،کمیت و سرعت، استان برتر در اجرای این پروژه شناخته شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای هر واحد مسکونی را 30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: زیر بنای این واحدها به‌صورت متوسط 50 متر مربع است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه لاهیجان با 90 واحد بیشترین تعداد ساخت این پروژه را در استان دارد، افزود: صومعه‌سرا با 84 واحد و انزلی به‌دلیل محدود بودن مناطق روستایی با 13 واحد کمترین تعداد ساخت را در این پروژه در استان داراست.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان مدت زمان ساخت و تحویل این واحدها را 75 الی 90 روز عنوان کرد و افزود: امید است تا پایان امسال 1000 واحد منزل مسکونی سهمیه استان را به مددجویان روستایی گیلان تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید فاز دوم این پروژه در استان آغاز می‌شود، تصریح کرد: سپاه گیلان می‌تواند این پروژه را در طول دو سال به اتمام برساند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تمامی مددجویان کمیته امداد از نعمت خانه سالم و استاندارد برخوردار شوند.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads