کد خبر: 11742 - تاریخ: دوشنبه، 12 نوامبر 2012 - 13:22

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل :

شکار در باغات چای و جنگل ممنوع می‌باشد

جعفر میرزایی رئیس اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل با اشاره به اینکه پروانه شکار امسال به صورت تفکیکی صادر می شود افزود: پروانه شکار آبزی در مناطق پایین دست و مناطق رودخانه ای و ساحلی و پروانه شکار خشکی در مناطق کوهستانی و دیلمانات صادر می شود.

به گزارش خوبان به نقل از درسیاهکل؛ جعفر میرزایی رئیس اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل با اشاره به اینکه پروانه شکار امسال به صورت تفکیکی صادر می‌شود افزود: پروانه شکار آبزی در مناطق پایین دست و مناطق رودخانه ای و ساحلی و پروانه شکار خشکی در مناطق کوهستانی و دیلمانات صادر می‌شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل تصریح کرد : شکارچیان می‌توانند با داشتن پروانه شکار،براساس چارچوب قانون و مقررات شکار در روزهای چهارشنبه و جمعه به شکار بروند و در هر سفر شکار می‌توانند چهار قطعه از پرندگان غیر حمایت شده را شکار کنند.

جعفر میرزایی تأکید کرد : شکار در باغات چای و جنگل ممنوع می‌باشد و با متخلفین و نقض کنندگان قانون شکار برخورد شده و آنها را به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند.

وی ادامه داد : در رابطه با مسائل تخریب زیست محیطی شدیدا پی گیر هستیم و با توجه به بازدیدها و گشت و کنترل‌های مستمر انجام شده،به محض مشاهده تخلف و برداشتهای بی رویه شن و ماسه و تخریب اراضی به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل از گردشگران خواست تا با ریختن زباله در این محور کوهستانی سیاهکل – دیلمان باعث تخریب محیط زیست نشوند و با جمع کردن زباله‌های خود و ریختن آن در محل جمع آوری زباله در حفظ و نگهداری محیط زیست سهیم باشند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads