کد خبر: 116941 - تاریخ: سه‌شنبه، 9 آگوست 2016 - 14:02

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور/ هیچ یک از مشاوران سازمان سنجش با موسسات انتخاب رشته همکاری ندارند

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش با هیچ مؤسسه ای برای انتخاب رشته همکاری ندارد.

به گزارش خوبان، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخیراً مشاهده شده است که برخی از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری انتخاب رشته آزمون سراسری با سوء استفاده از نام و عنوان مسؤولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور یا معرفی خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های آنها می‌رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح کنند، کذب محض بوده و هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به منظور سوء استفاده از داوطلبان است.

منبع:فارس

انتهای پیام/51

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads