کد خبر: 11693 - تاریخ: یکشنبه، 11 نوامبر 2012 - 19:25

اینجا حرم امن حسین است.

محض اطلاع کسانی که این شبها مجلس داری میکنند !
علی الخصوص آنهایی که، یادشان رفته ست مرام آقا را…آنهایی که اشتباها، خصوصی می کنند خیمه ی آقا را !

محض اطلاع کسانی که این شبها مجلس داری میکنند !

علی الخصوص آنهایی که، یادشان رفته ست مرام آقا را…آنهایی که اشتباها، خصوصی می کنند خیمه ی آقا را !

*******

کار و بارت هرچه که باشد، هرجور فکر در سر داشته باشی، طرفدار هر حزب و گروهی که باشی و سنگ هر شخصیت و آقایی را که به سینه بزنی، باز هم جایی هست که راهت دهند. هنوز کسی پیدا می شود که هی سرزنشت نکند. کسی پیدا می شود که مدام گذشته ات را بر سرت نکوبد. اصلا اگر بخواهی، آقایت هم می کند.فقط باید بخواهی! بخواهی و یک قدم بیایی نزدیک. باقیش را خودش درست میکند. دستت را می گیرد و می بردت بالا. می بردت جلو. اصلا غمت نباشد! اگر بخواهی، جایی هست که اختلاف طبقاتی را راهی نباشدش، پارتی داشتن نخواهد، کهنه فروش و بنز فروش فرقی نداشته باشد. هست کسی که فرق نگذارد بین جنوب شهر نشین ها و بالا نشین ها، هست جایی که توفیری نداشته باشد جیبت پر باشد یا خالی، آقازاده باشی یا نه، خوش تیب باشی یا نه ، سفید باشی یا سیاه، همه جوره اش را قبول می کند. قدم که گذاشتی و از در که داخل شدی، کاری میکند که خودت هم فراموشت شود چه کاره بودی و چه گندهایی زده بودی. اصلا به رویت هم نمی آورد. مرامش بیشتر از این حرف هاست. آنقدر تحویلت می گیرد که هرگز جای دیگری نروی . هرچه بخواهی، خودش برایت فراهم می کند. دستگیریش حرف ندارد.

هرچه بگویم نمی شود! باید بچشی تا بفهمی حرفم را. باید تجربه کنی تا خوب جا بیفتد مسئله. اگر هم خواستی، آدم زیادست که تجربه کرده باشد. از قدیمی ترها بگیر که بزرگ بزرگش جناب “حر” بود تا همین آخری ها، تا همین بچه محل های خودمان. همه کس را، همه جوره اش را، قبول کرده است اینجا. قبول کرد که هیچ، آقا کرد. هرکدام هم گذشته ای داشتند برای خودشان. یکی آب را بسته بود به روی خانواده اش ، آن یکی هرجا می نشست بد و بیراه میگفت، یکی اصلا قبول نداشت هیچ چیز را، مدام مسخره میکرد. خلاصه هرکس یکجور پرونده اش سیاه بود. اما تا آمدند، بالا بردشان. کاری کرد که همشان روسفید شدند. همشان خوش نام شدند. امن امن است، خیالت راحت. هیچ کس اذیتت نمیکند ، صاحبش همه کارها را راست و ریست میکند. فقط باید بخواهی، هرکس بخواهد، آقا می شود. یکی را سینی می دهد دستش تا برای مهمانان چای ببرد، با چای پخش کردن آقایش می کند. یکی را می گذارد دم در، کفش جفت کند، اینگونه آقایش می کند. یکی را بلندگو دستش می دهد تا بخواند. دیگری را سینه زن می کند…خلاصه همه را یکطور آقا میکند. در خیمه ی آقا باز است به روی همه…فقط باید بخواهی

 کبوتر آستان رضوی

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads