کد خبر: 116773 - تاریخ: یکشنبه، 7 آگوست 2016 - 20:37

المپیک 2016 ریو ؛

عیادت رئیس کمیته ملی المپیک از دوچرخه سوار حادثه دیده ایران

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ایران با حضور درکلینیک پزشکی مستقر در دهکده بازیها از قادر میزبانی رکابزن تیم ملی عیادت کرد.

به گزارش خوبان، روز گذشته در حاشیه رقابتهای دوچرخه سواری استقامت جاده بازیهای المپیک قادر میزبانی کاپیتان تیم ایران دچار حادثه شد و نتوانست مسابقه خود را به اتمام برساند.

امروز یکشنبه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ایران با حضور در دهکده بازیها و کلینیک فدراسیون پزشکی مستقر در دهکده از قادر میزبانی عیادت کرد.

طبق اعلام دکتر تیم لمی از کتف میزبانی تصویر برداری شده و مشکلی از بابت شکستگی وجود ندارد.

نام میزبانی پیش از این به عنوان نماینده ایران در رقابت تایم تریل انفرادی به کمیته بازیها داده شده و در صورتی که تا روز چهارشنبه به فرم ایده آل خود برسد در این بخش برای ایران رکاب خواهد زد.

روز گذشته در رقابتهای دوچرخه سواری استقامت جاده المپیک قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی و آروین معظمی گودرزی هر سه نماینده ایران نتوانستند ازخط پایان بگذرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

 

انتهای پیام/551


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads