کد خبر: 116683 - تاریخ: شنبه، 6 آگوست 2016 - 15:56

دستیار رییس اداره آموزش ابتدایی(دوره دوم) اداره کل آموزش وپرورش استان گیلان ؛

در مدیریت استراتژیک مدیر آموزشگاه از مدیریت سنتی به مدیریت مدرسه محور تغییر روش می دهد

رییس اداره آموزش ابتدایی (دوره دوم) اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه بیانات خود به برنامه هایی همچون: انسداد بی سوادی، طرح در محضر قرآن، ساعت نماز در مدرسه اشاره نمود.

به گزارشخوبان،جلسه مدیران با حضور مدیران مراکز آموزشی خمام و رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشي و دستابار رییس اداره آموزش ابتدایی(دوره دوم) اداره کل آموزش وپرورش استان گیلان در کانون شهید حق شناس خمام برگزار گردید.

در این جلسه آزرده رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشي اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان پروژه مهر را برنامه ای برای مهیا کردن یک روز خوب و به یاد ماندنی در آغاز سال تحصیلی برای مهیمانان خود که دانش آموزان هستند، دانست. آزرده در ادامه سخنان خود به تشریح دستور العمل پروژه مهر پرداخت.

در ادامه این جلسه دستیار رییس اداره آموزش ابتدایی(دوره دوم) اداره کل آموزش وپرورش استان گیلان به مدیریت استراتژیک در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در مدیریت استراتژیک، مدیر آموزشگاه از مدیریت سنتی به مدیریت مدرسه محور تغییر روش می دهد.

وی همچنین گفت: در این مدیریت مدیر مدرسه با استفاده از پتانسیل تیم کاری خود در مدرسه و افراد خارج از مدرسه مانند:شورای محل به مدیریت می پردازد. رییس اداره آموزش ابتدایی (دوره دوم) اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه بیانات خود به برنامه هایی همچون: انسداد بی سوادی، طرح در محضر قرآن، ساعت نماز در مدرسه اشاره نمود.

در این جلسه کنعانی رییس اداره آموزش و پرورش خمام از عملکرد مدیران در هدایت تحصیلی تقدیر و تشکر کرد. وی یکی از دغدغه های آموزش و پرورش را کلاس های چند پایه دانست چرا که مدیر مدرسه علاوه بر مدیریت باید به تدریس هم بپردازد که در عملکرد مدير تاثیر منفی خواهد گذاشت.

رییس اداره آموزش و پرورش خمام ضمن برشمردن آماری از وضعیت جمعیت بخش و شهر خمام،آمار دانش آموزی و مراکز آموزشی این منطقه از مسئولان خواست تا نگاه به خمام را از نگاه بخشی به شهرستانی تغییر دهند.

در ابتدای این جلسه معاونین آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی و معاون توسعه مدیریت پشتیبانی بهمراه نماینده مدیران منطقه ایراد سخنرانی نمودند.

در پايان این جلسه از كليه سرگروه هاي آموزشي مقاطع ابتدايي و متوسطه اول منطقه كه حائز رتبه برتر در استان شدند، تقدير بعمل آمد.

منبع:اداره آموزش و پرورش خمام

انتهای پیام/5453


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads