کد خبر: 116610 - تاریخ: جمعه، 5 آگوست 2016 - 20:19

دوچرخه سوار بابلسری در خمام؛

نام و یاد شهدای مدافع حرم باعث برکت است/ با وزنه‌های چهار کیلویی بسته‌ شده به پاهای خود در طول مسیر رکاب خواهم زد

این دوچرخه‌سوار همچنین گفت: ورزش را از دوران کودکی اغاز کرده است ولی هیچ گاه دو چرخه سواری را به طور حرفه ای دنبال نکرده است.

به گزارش خوبان: محمد آقا میر بابایی رکاب زن 40 ساله بابلسری که سفر دوره ای خود به سراسر ایران را از بابلسر در استان مازندران آغاز کرده وارد خمام شد.

وی هدف خود را ترویج فرهنگ دو چرخه‌ سواری ، حفظ محیط‌ زیست و گسترش گردشگری ، ترویج فرهنگ شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم باعث برکت این کار عنوان کرد.

محمد آقا میر ببائی به خبرنگار ما گفت: با وزنه‌های چهار کیلویی بسته‌ شده به پاهای خود در طول مسیر رکاب خواهم زد لوازمش را با کوله‌پشتی حمل می‌کند و خبری از ترک دوچرخه نیست.

این دوچرخه‌سوار همچنین گفت: ورزش را از دوران کودکی اغاز کرده است ولی هیچ گاه دو چرخه سواری را به طور حرفه ای دنبال نکرده است.

او قصد دارد بعد از پایان سفر خود نمایشگاهی از پوستر و عکس از تمام شهر های ایران دائر کند تا تمام مردم ایران و همچنین تمام مردم جهان با بازدید از این نمایشگاه ترقییب به بازدید از تمام ایران شوند.

این دوچرخه سوار از هنگام ورود به استان گیلان در مراسم شهید مدافع حرم رزاقی در لنگرود،شهدای هشت سال دفاع مقدس کیاشهر و همچنین شهدای کومله که وجود قبور شهدا در داخل مسجد برای او جذاب بود شرکت کرده است.

گفتنی است میر بابایی ۴۰ ساله که متاهل و دارای یک دختر ۹ ساله است پیش‌از این هم سابقه رکاب زنی مانند برنامه برشمرده را نیز در کارنامه داشته است.

 

55 56 57 59

انتهای پیام/223


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads