کد خبر: 116606 - تاریخ: جمعه، 5 آگوست 2016 - 19:12

استاندار آستراخان ؛

افزایش مناسبات اقتصادی دو استان گیلان و آستراخان باعث تقویت روابط ایران و روسیه می شود

الکساندر ژیلکین با اشاره به ساخت سرای تجاری ایرانیان در آستراخان گفت: افتتاح این سرای تجاری باعث ایجاد مرکز پشتیبانی برای گسترش صادرات به آستراخان می شود.

به گزارش خوبان، محمد علی نجفی در دیدار با الکساندر ژیلکین با اشاره به پیشینه روابط دو استان گیلان و آستراخان در بخش اقتصادی و فرهنگی گفت: گیلان آماده افزایش همکاریهاست.
وی با اشاره به از سرگیری پرواز تهران- آستراخان و ساخت سرای تجاری ایران در آستراخان گفت: سطح روابط گیلان و آستراخان هم اکنون در بهترین شرایط قرار دارد و دو طرف باید از این فرصت برای اجرای برنامه های مشترک اقتصادی بهره بگیرند.
استاندار گیلان تقویت ارتباطات گردشگری را برای تداوم پروازها ضروری دانست و گفت: گیلان با توجه به دارا بودن زیر ساختهای بهداشتی- درمانی مناسب آماده راه اندازی دفتر توریسم سلامت در استان آستراخان است.
محمد علی نجفی خواستار همکاری مناطق آزاد انزلی و منطقه ویژه اقتصادی لوتوسی در آستراخان شد و گفت: اگر روابط تجار دو طرف تقویت شود ارتباطات پایدار دو کشور نهادینه تر می شود.
استاندار آستراخان نیز در این دیدار روابط گیلان و آستراخان را دو حلقه به هم پیوسته در حال گسترش دانست و گفت: افزایش مناسبات اقتصادی دو استان باعث تقویت روابط  ایران و روسیه می شود.
الکساندر ژیلکین با اشاره به ساخت سرای تجاری ایرانیان در آستراخان گفت: افتتاح این سرای تجاری باعث ایجاد مرکز پشتیبانی برای گسترش صادرات به آستراخان می شود.
منبع:خبرگیلان
انتهای پیام/6211

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads