کد خبر: 11653 - تاریخ: یکشنبه، 11 نوامبر 2012 - 14:06

بانوی مسیحی تازه مسلمان شده ایتالیایی:

آینده جهان در اختیار ایرانی‌ها است

بانوی مسیحی تازه مسلمان شده ایتالیایی، ادواردو آنیلی را فرزند امپراطور سرمایه‌دار ایتالیایی معرفی کرد و گفت: وقتی دیدم ادواردو مسلمان شده احساس کردم او برادر من است و وظیفه خود می‌دانم بخشی از حقایق را دنبال کرده و شخصیت ادواردو را بشناسم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، جووانا ملوا دروتسو عصر امروز در همایش آشنایی با شهید ادواردو آنیلی در تالار حکمت دانشگاه گیلان مطالعه آثار علامه طباطبایی و دیگر بزرگان شیعه را در مسلمان شدن خود موثر خواند و اظهار کرد: سانسور بسیار شدید در ایتالیا حاکم است و این سانسور برای ادواردو آنیلی نیز اعمال می‌شد.

وی آشنایی با ادواردو آنیلی را از 11 سال گذشته در سفر به ایران عنوان کرد و افزود: رسانه‌های ایتالیایی ادواردو را فردی افسرده معرفی می‌کنند.

ملوا دروتسو با بیان اینکه رسانه‌های ایتالیا تلاش می‌کنند مرگ ادواردو آنیلی را خودکشی جلوه دهند، تصریح کرد: تمام رسانه‌های ایتالیا زیر سلطه آژانس‌های رژیم صهیونیستی هستند.

بانوی مسیحی تازه مسلمان شده ایتالیایی، ادواردو آنیلی را فرزند امپراطور سرمایه‌دار ایتالیایی معرفی کرد و گفت: وقتی دیدم ادواردو مسلمان شده احساس کردم او برادر من است و وظیفه خود می‌دانم بخشی از حقایق را دنبال کرده و شخصیت ادواردو را بشناسم.

وی با تاکید براینکه ادواردو آنیلی مسئولیت و وظیفه خود نسبت به جامعه را انجام داد، خاطرنشان کرد: احساس ادواردو آنیلی ارزشمند بوده و او شهید راه اسلام است.

ملوا دروتسو به هوش ادواردو آنیلی اشاره کرد و یادآور شد: ادواردو آنیلی مطالعه و شناخت عمیقی از مسائل بین‌المللی داشت و فردی آینده‌نگر بود و حتی بحران اقتصادی جوامع غربی را پیش‌بینی کرده بود.

بانوی مسیحی تازه مسلمان شده ایتالیایی با اشاره به اینکه ادواردو آنیلی به دنبال جهان عادلانه و انسانی بود، بیان کرد: ادواردو آنیلی مخالف سرمایه‌داری وحشی بود و تلاش می‌کرد مسائل اجتماعی جامعه برطرف شود.

وی ادامه داد: ادواردو آنیلی معتقد بود صنعت باید در خدمت جامعه باشد و صاحبان سرمایه به پیشرفت جامعه توجه داشته باشند.

ملوا دروتسو نگرش ادواردو آنیلی با سرمایه‌داری غرب را متفاوت ذکر کرد و افزود: ادواردو آنیلی را پس از مسلمان شدن به شهادت رساندند زیرا نمی‌خواستند اعتراف کنند او مسلمان شیعه است و با ایران انقلابی رابطه دارد.

بانوی مسیحی تازه مسلمان شده ایتالیایی به تحقیر مسلمانان در غرب اشاره کرد و گفت: حفظ پوشش اسلامی برای زنان در غرب بسیار سخت است.

وی با تاکید بر اجرای عدالت درباره شهادت ادواردو آنیلی تصریح کرد: موظف هستیم چهره واقعی ادواردو آنیلی را به جامعه بشناسانیم و تبلیغات منفی علیه او را خنثی کنیم ضمن اینکه مشخص شود چه اتفاقی برای ادواردو افتاده است.

ملوا دروتسو در ادامه آینده جهان را در اختیار مردم ایران دانست و بیان کرد: ایرانی‌ها برای آینده دنیا مهم هستند و مسئولیت مهمی بر عهده دارند.

بانوی مسیحی تازه مسلمان شده ایتالیایی با اشاره به تبلیغ منفی علیه ایران بیان کرد: مردم ایران مهربان و مهمان‌پذیر هستند.

وی فرهنگ ایران با اروپا را متفاوت خواند و اذعان کرد: آزادی در اروپا وجود ندارد اما در ایران زندگی جریان دارد و آینده در جامعه ایرانی موج می‌زند.

ملوا دروتسو جمهوری اسلامی را بهترین دستاورد انقلاب اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: غرب از این موهبت محروم است.

به گزارش فارس، شهید ادواردو آنیلی تنها پسر و وارث میلیاردر مشهور ایتالیایی سناتور جووآنی آنیلی بود و با مطالعه بسیار مسلمان و شیعه شد و در 15 نوامبر سال 2000 میلادی به شهادت رسید.

ادواردو آنیلی تنها فرد خارجی بود که امام (ره) پیشانی او را بوسید.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads