کد خبر: 116511 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 آگوست 2016 - 14:19

با تصمیم اعضای شورا؛

جلسه استیضاح شهردار رشت به نتیجه نرسید/فرصت یک ماهه اعضای شورا به شهردار

جلسه استیضاح شهردار رشت به نتیجه نرسید و اعضای شورای اسلامی شهر رشت به ثابت‌قدم فرصت یک ماهه دادند تا در تصدی شهرداری رشت باقی بماند.

Yبه گزارش خوبان، جلسه استیضاح محمدعلی ثابت‌قدم شهردار این شهر پیش از ظهر امروز با حضور تمام اعضای شورا در صحن علنی شورا برگزار شد.

 شهردار رشت پس از پاسخگویی به پرسش‌های طرح شده از طرف اعضای شورا و تصمیم‌گیری اعضا پس از یک تنفس کوتاه به این نتیجه رسیدند که بار دیگر فرصت یک ماهه به ثابت‌قدم داده شود تا در تصدی شهرداری رشت باقی بماند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت که در اعتراض به عدم رأی آوردن استیضاح شهردار استعفای خود را در صحن شورا اعلام کرد، گفت: انحرافات شهردار رشت دیگر قابل تحمل نیست و به همین دلیل استعفای خود را در صحن شورا اعلام کردم.

محمود باقری‌خطیبانی با بیان اینکه این روزها شاهد نطق و نامه‌های متوالی درباره تخلفات گسترده شهردار بوده‌ایم، گفت: از ابتدا می‌دانستم که ثابت‌قدم به دلیل بلند پروازی‌های بچه‌گانه خود شورای چهارم را به وضعیت شورای سوم تبدیل می‌کند.

وی افزود: ثابت‌قدم با حرکات پوپولیستی و شانتاژ رسانه‌ای درصدد است تا خود را امیرکبیر گیلان بداند اما اسناد و دلایل متعددی وجود دارد که این امیرکبیر دروغین با تخلفات متوالی در حال هدایت شهر به بن‌بست سهمگین است.

عضو مستعفی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه بن‌بست سهمگینی اکنون در ترافیک‌های سرسام‌آور خیابان‌ها و معابر اصلی شهر دیده می‌شود، یادآور شد: بن‌بست‌های فرهنگی با راه‌اندازی ولنگاری‌های فرهنگی متوالی و بن‌بست روانی و اجتماعی برای کارمندان و کارگران خدوم شهرداری از دیگر افتضاحات ثابت‌قدم است.

وی با تصریح بر اینکه مدیریت شهردار رشت بیشتر به نفع پیمانکاران تهرانی و اصفهانی است، خاطرنشان کرد: شهردار به فکر اقتصاد رکودزده و بی‌سروسامان گیلان و شهر رشت نیست.

باقری‌خطیبانی متذکر شد: پیمانکاران به همراه مصالح پروژه‌ها از استان‌های همجوار می‌آیند در صورتی که پیمانکاران متخصص گیلانی ماه‌ها در پشت درهای بسته منتظر یک پروژه پیش پا افتاده هستند و در دالان‌های پیچ در پیچ مناقصات دروغین سرگردانند.

وی با تکرار استعفای خود، گفت: با توجه به تمام این مباحث استعفای خود را اعلام می‌کنم و امیدوارم هیأت رئیسه شورا با استعفایم موافقت کنند.

منبع :فارس

انتهای پیام/522

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads