کد خبر: 116331 - تاریخ: دوشنبه، 1 آگوست 2016 - 20:15

استاندار گیلان؛

اعتبارات توسعه‌ی شهرک‌های صنعتی استان گیلان در دستور کار قرار دارد

دکتر نجفی اعتبارات تملک دارایی های استانی در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی در سال جاری را 217 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:با نگاه توسعه‌ای به استان باید تلاش شود از حداکثر ظرفیت‌ها در رشد شاخص‌های استان بهره‌مند شویم.

به گزارش خوبان،استاندار ظهر امروز در جلسه‌ی بررسی وضعیت شاخص توزیع اعتبارات تملک دارایی و پروژه‌های عمرانی استان گفت : دستگاه‌ها در طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی جدیت داشته باشند.

در این جلسه که بیش از 3 ساعت در دفتر کار استاندار به طول انجامید محمدعلی نجفی با بیان اینکه در سال جاری غیر از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی پروژه‌ی جدیدی تعریف نخواهد شد افزود:دستگاه‌ها در طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی جدیت داشته باشند و این مسئله یکی از شاخصه‌های ارزیابی عملکرد مدیران محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه گزارش عملکرد پروژه‌های عمرانی سال 94 دستگاه‌ها یکی از معیارهای توزیع اعتبارات در سال جاری است خاطر نشان کرد : به رغم محدودیت اعتبارات و  با تبدیل عبارت من به ما در استان و  اهتمام صورت گرفته خوشبختانه اتفاقات خوبی را در استان شاهد بودیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به جدیت دولت در جهت پرداخت مطالبات دستگاه‌ها و پیمانکاران در سال جاری اشاره و تصریح کرد : دستگاه‌ها مطالبات خود را جمع بندی کنند تا طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دولت نسبت به پرداخت آنان از طریق اسناد خزانه‌ای اقدام گردد.

استاندار گیلان با خاطرنشان کردن ضرورت انعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان از سوی مدیران دستگاه‌ها تصریح کرد:در برنامه ریزی و ارتقاء شاخص‌ها به آمارهای صحیح منتشر شده از سوی سازمان آمار تکیه شود.

وی بر ضرورت دفاع مدیران دستگاه‌ها از تلاش‌های صورت گرفته توسط دولت تأکید کرد و افزود : اگر از تریبون‌‌ها اتفاقات مبارکی که در استان شکل گرفته به صورت صحیح مطرح نگردد آنها ملموس نخواهد بود.

وی به تحولات شکل گرفته در نوسازی مدارس استان اشاره کرد و گفت : طبق برنامه امسال 4 هزار و چهل و یک کلاس درس باید از چرخه‌ی سیستم گرمایشی با بخاری‌های نفتی خارج شود.

دکتر نجفی اعتبارات تملک دارایی های استانی در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی در سال جاری را 217 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:با نگاه توسعه‌ای به استان باید تلاش شود از حداکثر ظرفیت‌ها در رشد شاخص‌های استان بهره‌مند شویم.

وی افزود: باتوجه به اهمیت مسئله‌ی محیط زیست باید این مسئله به صورت متمایز در تمامی پروژه‌ها لحاظ گردد.

نماینده عالی دولت در گیلان به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بخش‌های مختلف اشاره و خاطر نشان کرد : در بحث توزیع اعتبارات توسعه‌ی شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: روابط عمومی استانداری گیلان

انتهای پیام 69


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads