کد خبر: 116249 - تاریخ: یکشنبه، 31 جولای 2016 - 14:17

امام جمعه لشت‌نشاء؛

خواستار خاکسپاری شهدای گمنام در لشت‌نشاء شد

امام جمعه لشت‌نشا خواستار تعیین مکانی برای خاکسپاری شهدای گمنام به عنوان اقدام فرهنگی ارزشمند توسط مسؤولان در این شهر شد.

به گزارشخوبان، حجت‌الاسلام علی رنجبر با اشاره به تشییع و خاکسپاری 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در نقاط مختلف گیلان اظهار کرد: پیشنهاد تعیین مکانی برای خاکسپاری شهدای گمنام به اعضای شورای شهر و شهردار بخش لشت‌نشا ارائه شده است.

وی، حضور شهدا را برکت معنوی در جامعه خواند و افزود: تاکنون جلسه رسمی برای حضور شهدای گمنام و مشخص کردن مکانی برای خاکسپاری این شهدا در لشت‌نشا برگزار نشده است.

امام جمعه لشت‌نشا با بیان اینکه مشخص کردن مکانی در شأن شهدای گمنام برای استفاده مردم از حضور معنوی شهیدان حائز اهمیت است، تصریح کرد: قرار شده، چهار مکان برای خاکسپاری شهدای گمنام در لشت‌نشا برای ارائه به مسؤولان مشخص شود.

رنجبر از اعلام آمادگی بخشدار لشت‌نشا برای خاکسپاری شهدای گمنام در این شهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لشت‌نشا مصوبه‌ای در زمینه مذکور نداشتند اما یک مکان در پارک شهر مشخص شد که به نظر می‌رسد مورد تأیید مسؤولان واقع نشده است.

وی در ادامه لشت‌نشا را منطقه‌ای گردشگرپذیر عنوان کرد و گفت: آمادگی استقبال از سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های گردشگری در این شهر را داریم.

امام جمعه لشت‌نشا با اشاره به اینکه طرح گردشگری این شهر توسط مسؤولان ارائه شده است، خاطرنشان کرد: طرح مذکور به دلیل نبود اعتبارات کافی اجرایی نشده است.

رنجبر، رودخانه شهر لشت‌نشا را مکانی برای اجرای طرح‌های گردشگری در این شهر عنوان کرد و یادآور شد: آب‌بندان‌های موجود از دیگر پیشنهادها برای اجرای طرح‌های گردشگری در لشت‌نشا است و با احیای آب‌بندان‌ها می‌توانیم اشتغالزایی پایدار داشته باشیم.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/982


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads