کد خبر: 116214 - تاریخ: شنبه، 30 جولای 2016 - 19:30

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه:

ابوبکر بغدادی با دلارهای برخی کشورهای عربی در حال تخریب چهره اسلام است

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه گفت: ابوبکر البغدادی با حمایت آمریکا و اسرائیل و با پول کشورهای عربی با نام اسلام در حال تخریب چهره اسلام است.

به گزارش خوبان، سردار پاسدار ناصر شعبانی عصر امروز در مراسم یادواره 141 شهید والامقام و دو شهید گمنام بخش کلاچای رودسر در مسجد جامع کلاچای اظهار داشت: شهدای ما رفتند تا انقلاب زنده و بالنده بماند و امروز این یادواره‌ها محافل پاسداشت آن عزیزان است.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این مراسمات این است که شهدا را که الگویی مناسب و کامل هستند به نسل جوان معرفی کنیم.

سردار شعبانی تصریح کرد: امروز ثمره خون‌های پاک شهیدان ما کیلومترها دورتر از خاک کشورمان در سواحل مدیترانه نمایان شده و اثرات آن جلوه‌گر شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: شهدا جان دادند تا ما جان بگیریم از این رو باید تلاش کنیم تا با ادامه دادن راه آنها که بهترین مسیر رسیدن به کمال است قدردان رشادت‌های آنان باشیم.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاهگفت: جای تعجب دارد برخی‌ها انگار نمی‌دادند اگر ما در سوریه با دشمن نجنگیم باید در خاک خودمان با دشمنان بجنگیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) با تقدیر از رشادت‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم گفت: آنان دشمن را در زمین خودشان زمین‌گیر کرده‌اند و این برگرفته از نبوغ بالای نظامی رزمندگان ما و رهبری مقام عظمای ولایت است.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه ابوبکر البغدادی را ساخته دست استکبار و اسرائیل خواند و گفت: ابوبکر البغدادی با حمایت آمریکا و اسرائیل و با پول کشورهای عربی با نام اسلام در حال تخریب چهره اسلام است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads