کد خبر: 115935 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 جولای 2016 - 22:51

رئيس پليس آگاهي استان گيلان خیرداد؛

سارقی پس از 22 فقره سرقت مغازه در شهر رشت دستگیر شد

رئيس پليس آگاهي استان گفت: كارآگاهان پليس استان گيلان يك سارق مغازه را با 22 فقره سرقت در شهرستان رشت دستگير کردند.

به گزارش خوبان، سرهنگ فرهاد فلاح كريمي گفت: كارآگاهان پليس آگاهي درپي وقوع چندين فقره سرقت از مغازه هاي سطح شهرستان رشت،رسيدگي به اين موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.

وي افزود: كارآگاهان آگاهي در بررسي پرونده ها موفق به کشف سرنخي از يك خودرو که در تمامي صحنه هاي سرقت حضور داشت شده و با مراجعه به صاحب خودرو متوجه شدندكه وي مدتها پيش خودروي خود را به فردي 30 ساله فروخته است.

فلاح كريمي با بيان اينكه متهم پس از خريد اين خودرو اقدام به تعويض پلاك نكرده بود، بيان داشت: متهم در منزل مسكوني اش دستگير و خودروي مورد نظر توقيف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: متهم دستگير شده به 22 فقره سرقت از مغازه هاي شهر رشت اعتراف و صحت اظهاراتش را با تشريح صحنه محل هاي سرقت اعلام كرد.

وي با اشاره به اينكه سه مالخر 41،39و28 ساله در خصوص پرونده اين سارق شناسايي و دستگير شدند ،اظهار داشت: تعدادي از لوازم خريداري شده سرقتي اعم از هشت دستگاه لپ تاپ، سه دستگاه تب لت، دو دستگاه اسكنر، دو دستگاه هارد كامپيوتر، هفت دستگاه دوربين مداربسته، پنج دستگاه ديجيتال،سه دستگاه دي وي آر(حافظه دوربين مداربسته) از مالخران كشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان در پايان با بيان اينكه متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند، به اجراي مصوبات كميسيون قرارگاه مقابله با سرقت در استان اشاره كرد و خاطر نشان کرد: از طرق مختلف به عموم شهروندان به خصوص كسبه اطلاع رساني شده تا در هنگام ترك محل كسب خود، به قفل دربهاي شيشه سكوريت اكتفا نكرده و حتما دربهاي كركره اي را ببندند كه عليرغم ايجاد حساسيت نسبي در بين شهروندان متاسفانه هنوز استفاده از درب كركره اي مناسب و آژير خطر توسط مال باختگان رعايت نمي شود.

منبع:روابط عمومی نیروی انتظامی استان گیلان

انتهای پیام/156

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads