کد خبر: 11589 - تاریخ: شنبه، 10 نوامبر 2012 - 10:18

مختارنامه دوباره به صحنه تلویزیون بازگشت.

شب گذشته اولین قسمت سریال تاریخی مختارنامه از شبکه آی فیلم به نمایش درآمد.

به گزارش خوبان به نقل از جهان، اولین قسمت سریال مختارنامه از ساعت 21:30 جمعه شب به وقت تهران از آی‌فیلم پخش شد، این سریال یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ جهان اسلام به شمار می‌رود که به اتفاقات مهم بین سال‌های ۴۱ تا ۶۳ هجری می‌پردازد.

مختارنامه،پیرامون زندگی و قیام مختار ابوعبید ثقفی به کارگردانی داود میرباقری است. این سریال به داستان مختار ثقفی ملقب به ابو اسحاق، که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی برمی‌خیزد، می‌پردازد. این سریال در ۴۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید و قسمت آخر آن در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۰ به پایان رسید.

سایت شبکه ‌آی‌فیلم به همین مناسبت از مخاطیبنش پرسیده است: به بهانه بازپخش سریال مختارنامه از ای فیلم…نظر شما درباره این سریال و عوامل آن چیست؟

بازپخش سریال مختارنامه از ای فیلم پس از درخواست های مکرر بینندگان در داخل کشور و خارج از آن، صورت می گیرد. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا مختارنامه توانست جانبی از پیشرفت صنعت سینما و تلویزیون ایران را عرضه کند؟ عملکرد کارگردان، بازیگران و عوامل فنی این سریال را چگون ارزیابی می کنید؟ هدف این پروژه عظیم از دیدگاه شما چه بود و آیا مختارنامه به اهداف خود رسید؟ کدامیک از بازیگران این مجموعه در نقش واقعی خود ظاهر شدند؟ و کدامیک نتوانست نقش را به خوبی ایفا کند؟

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads