به گزارش خوبان،فرماندهی انتظامی گیلان، سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به خدمات رسانی 15 ساله مرکز نظارت همگانی پلیس اظهار داشت: جلب اعتماد عمومی به مجموعه انتظامی و افزایش مشارکت مردمی در نقد و تحلیل عملکرد پلیس با هدف کسب رضایتمندی و تحقق شعار پلیس پاسخگو ضروری است.
فرمانده انتظامی استان گیلان اهداف تشکیل مرکز نظارت همگانی پلیس را فراهم ساختن بستر تصمیمسازی برای فرماندهان و مدیران انتظامی و کاهش میزان جرائم و تخلفات کارکنان انتظامی استان برشمرد.
وی افزود: جمع آوری پیامهای مردمی در قالب پیشنهادها و انتقادها و قدردانیها در خصوص مأموریتهای ناجا و عملکرد کارکنان از طریق پلهای ارتباطی مردمی، انعکاس اخبار و گزارشهای واصله به مبادی رسیدگی کننده و پیگیری آنها تا اخذ نتیجه و اعلام نتیجه بررسی گزارشات به مردم به منظور جلب اعتماد عمومی به مجموعه انتظامی استان از دیگر وظایف دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان است.
فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: شهروندان میتوانند از طریق شماره تلفن197 بهصورت شبانهروزی، صندوق نظرات و پیشنهادات، ناظران، مراجعان حضوری و جلسات ارتباط مستقیم با مسؤلان نیروی انتظامی استان، مطالب خود را به این سازمان ارائه کنند.
سردار میرحیدری با تاکید براینکه تماسهای مردمی با مرکز نظارت همگانی بازرسی پلیس گیلان در سال جاری27 درصد افزایش داشته است اظهار کرد: امسال 1560 مورد تماس انتقادی، 145 تماس شکایتی، 1587 تماس پیشنهادی و درخواستی و 1397 تماس قدردانی با این مرکز برقرار شده است.
انتهای پیام/5656
شرف السادات قریشی بعنوان سرپرست تامین اجتماعی خمام معرفی شد
شمشیرباز گیلانی با تیم ملی سهمیه المپیک گرفت
بازار خمام در آستانه نوروز
هیئت امناء آستان امامزاده حسن (ع) خمام به عنوان چند هیئت امناء برتر گــیلان معرفی شد
درخشش پومسه روهای خمامی در لیگ استان