کد خبر: 115785 - تاریخ: یکشنبه، 24 جولای 2016 - 19:22

پس از سالها چشم انتظاری ؛

بخش خشکبیجار میزبان دو شهید گمنام/ خشکبیجار عطر شهدا می گیرند

سرهنگ یحیی پور: تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در بخش خشکبیجار مایه افتخار و بی نظیرترین عملیات فرهنگی است که نورانیت را به دل مردم هدیه خواهد کرد.

به گزارش خوبان: سرهنگ یحیی پور فرمانده ناحیه مقداد رشت در گفت‌ و گو با خبرنگار ما گفت:بخش شهید پرور بخش خشکبیجار در روزهای آینده میزبان پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدای سرافرازی است که در راه دفاع از این مرزوبوم رشادت‌های بی‌نظیری انجام دادند و همه ما باید راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم.

وی در ادامه گفت: تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در بخش خشکبیجار مایه افتخار و بی نظیرترین عملیات فرهنگی است که نورانیت را به دل مردم هدیه خواهد کرد.

فرمانده سپاه مقداد رشت افزود:شهدای عزیز دوران دفاع مقدس الگوهای مناسبی برای جوانان و نوجوانان جامعه هستند که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند؛بنابراین وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین این نسل و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان است.

وی در خصوص مراسم وداع با دو شهید گمنام در بخش خشکبیجار اشاره کرد و گفت: مراسم وداع با شهیدان گمنام روز جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این بخش برگزار می گردد.

وی همچنین با اشاره به جزئیات مراسم تشییع شهید گمنام در بخش خشکبیجار گفت: در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) که مصادف با روز شنبه 9 مرداد ماه است پیکر مطهر این شهیدان گمنام در بخش خشکبیجار از ساعت 9 صبح با حضور مردم شهیدپرور و ولایت مدار بخش خشکبیجار و شهرهای مجاور از مقابل دروازه قرآن این بخش تشیع و در پارک شهر تدفین می شود.

 

انتهای پیام/465


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. عاشق ولایت
     | 2016/07/25 - 23:04
    پاسخ
    +2
    0

    احسنت بر مسولین مدیران شهری خشکبیجار که مکان مناسبی دراختیار ستاد تفحص شهدا گذاشتن, اما حیف شهر خمام که باچندین بار در خواست امت شهید پرور بامخالفت این موهیت از شهر خمام محروم گردید.

  2. مرتضی
     | 2016/07/27 - 10:55
    پاسخ
    +1
    0

    با سلام خدا خیر بده به عزیزان خشکبیجاری
    کاش ما خمامی ها هم چنین توفیقی پیدا کنم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads