کد خبر: 115766 - تاریخ: یکشنبه، 24 جولای 2016 - 11:15

معاون بازرگانی اداره‌کل تعاون روستایی گیلان خبر داد؛

خرید بیش از 515 هزار کیلوگرم گندم در گیلان

معاون بازرگانی اداره‌کل تعاون روستایی گیلان با بیان اینکه خرید گندم توسط این شبکه در استان ادامه دارد، از خرید 515 هزار و 24 کیلوگرم گندم از گندمکاران رودبار و سیاهکل تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش خوبان، عباس جعفرپور پیش از ظهر امروز در نشست تعاون روستایی گیلان با اشاره به تداوم خرید گندم در این استان اظهار کرد: سال گذشته حدود 347 هزار کیلوگرم توسط 11 مرکز خرید ثابت و سیار در مناطق گندم‌خیز استان خریداری شد.

وی با بیان اینکه امسال مراکز خرید توسط اتحادیه‌های تعاون روستایی رودبار و سیاهکل ایجاد شده است، تصریح کرد: تا پایان تیرماه امسال 515 هزار و 24 کیلوگرم گندم از گندمکاران رودبار و سیاهکل خریداری شده است.

معاون بازرگانی تعاون روستایی گیلان میزان تحویل گندم از رودبار را 458 هزار و 653 کیلوگرم در رودبار و 56 هزار و 371 کیلوگرم در سیاهکل عنوان کرد و گفت: ارزش اقتصادی این میزان خرید بالغ بر 6 میلیارد و 811 میلیون و 660 هزار ریال است.

وی برداشت گندم از منطقه دیلمان را از 20 تیرماه ذکر کرد و یادآور شد: به دلیل شرایط جوی حاکم بر منطقه برداشت گندم در دیلمان از تاریخ مذکور آغاز شده است.

جعفرپور با بیان اینکه در صورت اعلام نیاز به ایجاد مراکز، تعداد آنها افزایش می‌یابد، متذکر شد: آمادگی لازم برای برپایی و تجهیز مراکز خرید جدید در بخش‌های جیرنده، توتکابن و بره‌سر رودبار وجود دارد.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/465


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads