کد خبر: 115694 - تاریخ: شنبه، 23 جولای 2016 - 12:14

محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس ؛

رشت تنها واژه کلانشهر را یدک می کشد/ توسعه شهری نیازمند بسترسازی در حوزه زیرساخت ها است

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه حق مردم رشت است که مشمول اعتبارات ویژه کلانشهر ها در رفع خلاء های زیر بنایی قرار بگیرند، گفت: رشت تنها واژه کلانشهر را یدک می کشد.

به گزارش خوبان، محمد صادق حسنی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به وضعیت زیر ساخت ها در استان گیلان، اظهار کرد: استان گیلان درحوزه زیر ساخت ها به ویژه در بحث بهداشت و فاضلاب با کمبود ها و خلاء های زیادی مواجه است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهر رشت در فهرست کلان شهر های کشور قرار گرفته است ولی کمبود ها و مشکلات عمده و بزرگی دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه رشت تنها نام کلانشهر را یدک می کشد، اضافه کرد: رشت در گذشته از اعتبارات ویژه کلانشهر ها محروم بوده است و اعتبارات خاص کلانشهر ها را به این شهر تخصیص نداده اند.

حسنی با اشاره به اینکه حق مردم رشت است که مشمول اعتبارات ویژه کلانشهر ها در رفع خلاء های زیر بنایی قرار بگیرند، افزود: پیگیر جذب اعتبارات خاص کلانشهر ها برای رشت هستیم.

وی با بیان اینکه حمل و نقل در رشت باید توسعه پیدا کند، ابراز کرد: خطوط بی آر تی باید در تمام سطح شهر رشت راه اندازی شود و طرح قطار شهری هم ایده ای زیر بنایی است ولی نخست باید زیر ساخت ها در این زمینه بستر سازی شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید براینکه باید مهندسین و کارشناسان خبره در حوزه وارد عمل شوند، تصریح کرد: قطعا راه اندازی قطار شهری درشهر ما نیز امکان پذیر است.

وی افزود: در این خصوص باید کار را دست متخصصان سپرد اما رشت از مشکل اعتباری برای رفع خلاء های زیر بنایی رنج می برد.

 

انتهای پیام/144532

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads