کد خبر: 115601 - تاریخ: جمعه، 22 جولای 2016 - 10:35

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

دریافت حقوق‌های نجومی در نظام اسلامی قابل هضم نیست

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بحث دریافت حقوق‌های نجومی در نظام اسلامی قابل هضم و درک نبوده و بالاتر از تأسف‌ است.

به گزارش خوبان، آیت‌الله رضا رمضانی صبح امروز در مسجد امام موسی کاظم (ع) سبزه میدان این شهر توجه به مقوله انتظار در جامعه را مهم دانست و اظهار کرد: شرایط منتظران را باید بشناسیم.

وی با بیان اینکه سه وظیفه عمده در مورد انتظار داریم که شامل معرفت، محبت و اطاعت است، افزود: انسان باید در این زمینه تعهد داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در زمان ظهور امام زمان (عج) تمام دولت‌ها از بین می‌روند و حتی دولت کریمه نداریم و موضوع به نوع دیگری مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با حکومت تقسیم‌های مختلفی وجود دارد، افزود: در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) این تقسیم‌ها نوع دیگری است.

رمضانی گفت: اکنون در برخی از حکومت‌ها مانند عربستان مردم و در بعضی از دولت‌ها نیز دین در آنها نقشی ندارند اما در تعدادی از دولت‌ها مانند ایران دین در حکومت مهم است.

انتقام از دشمنان امام حسین (ع) در دولت امام زمان (عج)/ ظهور امام زمان (عج) با شمشیر بر اساس روایت

وی با تصریح بر اینکه در دولت امام زمان (عج) معنویت و عقلانیت حاکم است، خاطرنشان کرد: سه فرضیه در دولت امام زمان (عج) مطرح بوده که نخستین آن انتقام از دشمنان امام حسین (ع) است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری فرضیه دوم را دولت اقتدارگرا نامید و یادآور شد: فرضیه سوم در ظهور امام زمان (عج) دولت اخلاقی است.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمود یکی از دلیل‌های بعثت، ترویج اخلاق است و این اخلاق باید در تمام حوزه‌ها گسترش پیدا کند.

رمضانی پرداختن به حوزه جامعیت اخلاقی را بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: علی (ع) فرمود باید مانع بین مردم و مسؤولان برداشته شود و این درس‌نامه به مالک اشتر است.

وی یادآور شد: پس از 37 سال از انقلاب اسلامی بحث حقوق‌های نجومی قابل هضم و درک نیست و بالاتر از تأسف است زیرا حتی تعداد کم گیرندگان نجومی در نظام اسلامی زیاد است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری توقع نسل جوان از متولیان را زیاد دانست و متذکر شد: ظلم‌های بسیاری به اهل بیت (ع) شده و در برخی از روایت‌ها آمده که امام زمان (عج) با شمشیر ظهور می‌کند ضمن اینکه روایت‌های امام زمان (عج) نیاز به بررسی دارد.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/5656


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads