کد خبر: 11559 - تاریخ: جمعه، 9 نوامبر 2012 - 13:45

قاتل فراری در حال تردد در خیابانهای رشت دستگیر شد

قاتل فراری پس از شش ماه و قبل از ارتکاب جرم دیگری، در رشت دستگیر شد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: قاتل فراری که پس از 6 ماه برای ارتکاب جرم دیگری به رشت آمده بود با تیزبینی پلیس این شهرستان دستگیر شد.

این فرد در فروردین امسال به بهانه کرایه ماشین دربستی راننده خودروی پرایدی را به مسیر پرتی در رشت هدایت کرد و با تهدید اسلحه قصد گرفتن خودرو از راننده را داشت که با مقاومتش مواجه شد و در نهایت با شلیک اسلحه این راننده را از پای در آورد.

قاتل مذکور که به دلیل خرابی خودروی پراید و احتمال آگاهی پلیس با برداشتن باطری و لاستیک‌های خودرو، خود را از دید پلیس مخفی کرده بود تصور می‌کرد گذشت زمان موجب فراموشی پلیس شده تا اینکه پس از شش ماه در حالی که خود را آماده جرم دیگری در گیلان کرده بود به چنگال عدالت افتاد.

قاتل مذکور در حالی که با یک ساک ورزشی در حال تردد در سطح شهر بود مورد ظن گروه گشت امداد رشت قرار گرفت و واحدهای گشتی با رعایت اصول ایمنی وی را دستگیر کردند.

گروه گشتی پلیس رشت پس از مواجه شدن با تناقض‌گویی فرد قاتل در بازرسی از وی و ساک همراهش یک قبضه اسلحه کلت کمری با 11 فشنگ، یک عدد ماسک پزشکی، کلاه نقابدار، عینک آفتابی، مقداری مواد مخدر و …. را کشف کرد.

اهمیت موضوع موجب پیگیری پرونده توسط کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی شده تا اینکه هویت واقعی این شخص کشف می‌شود.

قاتل مذکور در بازجویی علاوه بر اعتراف جنایت راننده پراید اظهار کرد که با تجهیزات کشف شده قصد سرقت مسلحانه در روزهای آینده را داشته است که توسط پلیس دستگیر شد.

فرد مورد نظر با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با صدور قرار بازداشت راهی زندان شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads