کد خبر: 115575 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 جولای 2016 - 13:45

دیدار خیرخواهانه فوتسال «ملی پوشان ورزش گیلان» و «اصحاب رسانه گیلان» برگزارشد

دیدار خیرخواهانه فوتسال «ملی پوشان ورزش گیلان» و «اصحاب رسانه گیلان» با هدف حمایت از کودکان کار و خیابان در سالن کارگران رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان،  بازی خیریه که به بهانه حمایت از کودکان کار وخیابان وباحضور نخبگان ورزش و دست اندرکاران رسانه های استان درآستانه 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شد ،درفضایی دوستانه وصمیمی با شعار آری به ورزش و نه به کار کودکان و  با نتیجه 5 بر4 به سود اصحاب رسانه پایان یافت.
دراین مراسم که جمعی از مسولین وخیرین استان هم حضور داشتند از 50 نفراز کودکان کار نیز تجلیل رشدند.
دراین بازی برای تیم ملی پوشان هادی طباطبایی، مسعود رهنما،فردین معصومی،سعید حسنی پور ،اصغرکاردوست،فریدبلوک باشی ، مصطفی رضازاده، محمد تطهیری و برای تیم اصحاب رسانه کامران جعفری،محمدهندی،کریم خورسندی،سعید علیپور،امین افقی،شاهد وزیری،فرهاد خراسانی،رضانیک نظر،امین افقی وحسین مجرد به میدان رفتند.
سیدمصطفی رضازاده دبیرانجمن مردم نهاد نخبگان وقهرمانان ملی ورزش گیلان هدف از تشکیل این انجمن را برگزاری بازیهای خیریه وکمک به نیازمندان ،برگزاری برنامه های فرهنگی و تجلیل و حمایت از قهرمانان ونخبگان ورزش گیلان دانست.
احمددوست دبیر موسسه مردم نهاد آوای امید که تنها سازمان مردم نهاد حمایت از این کودکان است گفت ؛تاکنون 93 نفراز کودکان کار وخیابان شناسایی وساماندهی شده اند واین بازی هم حرکتی بود تا مردم نوع نگاه خود را نسبت به این کودکان عوض کنند .
وی درپایان از مردم وخیرین خواست این موسسه مردم نهاد را در راستای حمایت از این کودکان یاری دهند.

 

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads