کد خبر: 115521 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 جولای 2016 - 09:12

سارا قمی فوتبالیست خمامی خانم گل فوتبال بانوان عراق شد

با درخشش ستاره‌های ایرانی خود به فینال مسابقات صعود کرده بودند، در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در دور مقدماتی یاران سارا قمی فوتبالیست خمامی تیم بانوان زیرفانی با چهار گل گاز شمال را شکست داده بودند.

به گزارش خوبان: فینال لیگ فوتبال بانوان عراق با حضور هفت لژیونر ایرانی، میان دو تیم گاز شمال و زیرفانی برگزار شد.
دو تیم که با درخشش ستاره‌های ایرانی خود به فینال مسابقات صعود کرده بودند، در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در دور مقدماتی یاران سارا قمی فوتبالیست خمامی تیم بانوان زیرفانی با چهار گل گاز شمال را شکست داده بودند.
این دیدار در ورزشگاه خانگی زیرفانی و در حضور تماشاچیان این تیم انجام می شد و گاز شمال که با افزودن پروین فرهادی و افسانه اقبال، ملی پوشان ایرانی تیم شهرداری بم، قوای خود را تقویت کرده بود، موفق شد با تک گل زهرا قنبری، حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد تا سارا قمی و تیمش با شکست در این مسابقه مقام دومی را کسب نمایند.

سارا قمی، خانم گل فوتبال ایران که در گاز شمال توپ می‌زد، با با ۹ گل زده در ۴ بازی باز هم عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است مسابقات لیگ نوپای عراق در منطقه کردستان، در فاصله تعطیلات لیگ برتر بانوان ایران انجام شد و بازیکنان از این پس برای شرکت در اردوی تیم های باشگاهی خود، به ایران باز خواهند گشت.

انتهای پیام/266

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads